luni, 18 noiembrie 2013

TIASTA?? si despre socializarile din ultima vreme...

Andrei pupand-o pe Maria..

Asta este prima intrebare mai complexa decat banalul "tze?" (adica un "ce" usor peltic) pe care Andrei a inceput s-o puna. Daca nu v-ati prins ce inseamna (desi eu zic ca ati fi putut) va spun ca intrebarea este "ce-i asta?". Si ...dupa cum intuiti deja -intreaba la ceea ce nu stie. 
De exemplu, azi de dimineata eram impreuna in bucatarie (abia se trezise) si-i faceam biberonul matinal.. Se uita pe sus, la obiectele asezate pe dulapul suspendat din bucatarie, si-l aud: "tiasta???" si ma uit...Era acolo un ingeras din ceramica, pus demult- intr-o zi in care cocotam pe sus tot ce se putea sparge in mainile lui... I l-am dat, i-am zis ca este "un ingeras"...a repetat "ngeas"...apoi iar "tiasta?"...adica bine-bine, ingeras, dar ala ce-o fi??!! Si am incercat sa-i explic ce-i ala ingeras...asa cum am fost eu in stare si cum m-am gandit ca va intelege cat de cat...
Sau: ieri imi arata lacasul ala din perete in care se inchide clanta (nu ma intrebati cum se cheama ca habar n-am...) si m-a intrebat tiasta??. Si a trebuit sa ii zic ce este...adica, ma rog, mai degraba i-am aratat caci -asa cum v-am zis- nu stiu denumirea... 
Ma rog, astea sunt doua exemple, dar au fost multe... Asa ca incep sa ma prind ca tre' sa mai citesc si io una-alta..ca, nah! incepe copilul sa ma intrebe TIASTA? si io habar n-am... :))
Si asta-i doar inceputul, nu-i asa?? :))


Buuunnn...sa trec la subiectul urmator (ca s-au strans multe-multe). Ieri am fost in vizita la Maria & Elena. Maria nu-l mai vazuse de cand era mult mai bebelan ca acum...adica de cand nu vorbea mai deloc si nici n-avea rabdarea sa o asculte pe ea ce-i vorbeste... Intre timp el a mai crescut...iar Maria are aproape 5 ani. Adica fix varsta fetitelor dupa care copilul nostru este lesinat. :) Ca-s ca niste mici mamici, il baga in seama, il pupa, ii vorbesc, il mangaie...asa ca e in culmea bucuriei cand da de cate-o fetita pe la varsta asta. (si in parc si prin vizite). Asa ca a pupat-o, a luat-o de gat, a ascultat cum ii povestea ce face la gradinita, a ascultat-o cum ii spunea ceva dintr-o carte, i-a spus si el cat a putut din ce-a vazut in carte, au construit impreuna, s-a jucat si cu papusile ei Disney...apoi s-au si alergat...caci Maria construise o musca din lego si Andrei fugea sa prinda si el "muca-muca"...si radea de numa'!.... Nu stiu cand eu trecut cele doua ore de vizita...si cred ca a fost cea mai linistita vizita la Elena, de cand e pustiul... Presimt ca in vreun an-doi voi sta si mai linistita (acum a fost si Diana, care a mai stat cu ochii pe el sa nu o muste de prea mare drag...sau sa nu-i dea vreun ghiont).
Si Maria e frumusica foc-foc, o mica domnisorica deja, cu tunsoarea ei smechereasca.. :)
Va puteti imagina ca fetita de mai jos este belusa de pe blogul ACESTA ?

ne jucam...
pozam...
Maria draga

vreau si cuburi, dar si culori...


Mai departe...daca a venit vorba de socializari..am mai avut parte de una si saptamana trecuta, cand am fost toti trei la Trocatric (va amintiti ca v-am zis aici despre el?). Am stat la mansarda frumos pregatita pentru copii, impreuna cu fetele Ioanei: Maia si Ada. Si acolo a fost in elementul lui caci ...da, au fost fete, de 6, respectiv 4 ani... si au mai fost si jucarii noi si frumoase, asa ca...si seara aceea a fost pe gustul lui...
masinuta aia chiar nu vrea sa intre in cort?? :)
Cu Maia si Ada

Deocamdata atat. Mai am noutati...mai am sa va mai povestesc...si despre Andrei...si despre seara lui eroica (a rezistat o ora si ceva in Media Galaxy..)...si despre ziua in care am fost eu la plantat copacei (si de aici am poze) si despre nervii mei pe medicul endocrinolog- si de ce am ajuns sa-l schimb... Multe-multe mai am de povestit... Numai ca ziua are doar 24 de ore...si ele nu mi-s suficiente...
Pana atunci..va mai las niste poze...sa vorbeasca ele..:)
profitam de soarele acestui noiembrie...la nisip..
..sau pe tobogan..
plimbam carucioare cu printese...
..sau ne uitam la desene...
 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉