marți, 19 noiembrie 2013

DA, SA TRAITI!! :) Sau: o dimineata ca oricare alta.

Intre 21.30-22.30 adoarme. Peste noapte, cand se trezeste, nu mai striga dupa mine ci vine direct...asa ca in jur de 3.30-4 a.m. (cam asta-i ora la care se trezeste- daca se mai trezeste) sar din pat cand deschide usa de unde dorm si il duc inapoi la el. Bonus de trezire: mama in pat cu el. Caci, da, raman la el in camera-pat. Dormim impreuna acele ore ramase pana spre dimineata. 

Undeva catre ora 8 (plus minus juma' de ora) incepe fosgaiala prin pat...il aud si-l simt. Ma prind ca se pregateste de trezire. Brusc cineva ma apuca de fata. Eventual ma pupa. Eventual. (mai rar in ultima vreme). Eventual imi arde una -dar cu dragoste, nah! ce sa zic. (si asta tot mai rar) Apoi cineva mic, dar puternic, se ridica pe vine in mijlocul patului si incearca sa ma ridice si pe mine...pe mine, care-as mai intarzia nitel prin pat..macar sa ma intind si sa-mi trosnesc oasele...Incearca- adica ma trage de ..cap/par/gat/ce apuca. Ma ridic, se agata ca liana de gatul meu:
-ACOLO!(degetul intins indica usa camerei)
Apoi, pentru ca maica-sa nu s-a miscat cu suficient de mult talent sau viteza..si pentru ca maica-sa inca nu e in picioare cu el in brate..continua:
-ACUM!!
Ok, ok, ho, ca ma misc si io cum pot!!!!!-il bodoganesc eu in gand...
Iesim pe hol. Talpile mele goale iesite din caldurica paturii nu-s fericite cand dau de parchet rece...coloana mea geme usor sub cele ???vreo 14 chile de copil agatat de gat...dar continuam mersul pana la usa de la bucatarie.. 
-ACOLO, ACUM, LATE!!!
Depun icra in scaunelul de masa...ma apuc sa bajbai dupa lapte, biberon, apa plata, diverse... La momentul in care ii agit biberonul, se distreaza copios si ma imita. E ca un mic barman care face coctailuri,..agitandu-si amuzat manutele in sus si-n jos... Rade. Parca mi-a mai fugit somnul cand il vad/aud... Gata. Preiau icra si-o mut inapoi in pat, unde-i las bibi si alerg la baie sa ma spal repede pe dinti si-apoi in bucatarie sa-mi iau repede Eutyroxul. Aud usa de la dormitorul celalalt. A iesit Tati...gata, icra e lasata pe mainile lui .,.eu pot sa-mi fac cafeaua ...

Buna dimineata si voua!!! :)

p.s.
ACOLO, ACUM ,LATE..sunt spuse pe tonul cel mai categoric auzit vreodata! Nu suporta amanare, nu suporta discutii...Normalish....:))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉