marți, 18 iunie 2013

Am un prieten!!!

V-am mai zis, stiu sigur ca v-am mai zis!, despre Anthony. Are 2 ani facuti in mai, e maricel pentru anii lui (are 26 la picior, da??!! :) ) si e lesinat dupa Andrei. L-E-S-I-N-A-T! 
Aseara a plans cand ne-am despartit, la coltul blocului lor. Ca vrea sa vina si "Adei" cu el acasa. Ca vrea sa doarma si Adei la el..s-a pus in fund, in fata carutului lui Andrei, si n-a mai vrut sa se ridice. L-a luat de mana si nu-i mai dadea drumul. Prichi era usor uimit...dar nu-i displacea.
Cat au fost in parc, au mers de mana...
Apoi Anthony a vrut sa-l ia in brate (de cateva ori) spre disperarea si enervarea maxima a lui Andrei :) Se ducea in spatele lui si-l lua de sub brat si il ridica. Adica incerca. Iar Andrei zbiera cat il tineau plamanii! 
Daca se aseza jos Andrei, hop si Anthony sa-l ridice, caci el credea ca a cazut si venea sa-l ajute, ca un prieten adevarat, si tragea de Andrei si Andrei iar zbiera cat il tineau plamanii... :)) 
Andrei mergea de mama focului catre apa-apa..Anthony dupa el..numa' ca Anthony il ajungea rapid din urma si-l inghiontea..in joaca, evident, dar joaca lui ...la cele 18 kg (da, ati citit bine!) ale lui era un adevarat branci pentru al nostru...care se impleticea in fata, gata sa cada in nas, dar se echilibra rapid si..iar zbiera la Anthony! :)
Ce mai incolo si-ncoace..avem un prieten...si va las poze (dupa ce m-am extras pe mine din ele) ca sa vedeti ce frumos se plimba ei de mana :)))



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉