miercuri, 19 iunie 2013

Ne pregatim de maaaare

Nu pentru ca am pleca foarte curand, caci mai avem pana la plecare (dar nu foarte-foarte mult, daca ma gandesc la ce repede trece vremea..), ci pentru ca sunt o multime de chestii la care sa ma gandesc inainte de plecare...sa fac mental lista de cumparaturi, apoi s-o pun pe hartie, apoi sa-ncep achizitiile...sa fac revizie la za car-ca n-as vrea surprize pe drum...si altele de genul asta.

Ei, bine, daca eu ma pregatesc mental de mare...copilul se pregateste la propriu. Stiu sigur!! Ca altfel nu-mi pot explica de ce sa se treezasca de pe la 6 a.m. Maxim-maxim 7 a.m. Cand mi-e mie somnul mai dulce, adicatelea! Eu cred ca simte ca ne pregatim de mare si stie ca dimineata devreme e cel mai bun soare si d-aia se trezeste asa!!! :) Simte ca seara, cand vom fi la mare, o sa am chef si eu sa stau la aer si la un cico:) si d-aia adoarme de pe la 21 si-un pic..ca sa se pregateasca...
Sau...sau e altceva...adica realitatea cruda a acestor zile de dupa boala, zile in care inca mai e pe regim usor...zile in care il trezeste Doamna FOAME! Caci primul cuvant al diminetii a fost ATE. Adica lapte. Apoi PAPA. Apoi caca. Apoi..finally..MAMA. :))

P.S.
Aflu acum de la bona ca el doarme in carucior, in Cismigiu. I-am zis de dimineata ca daca reuseste sa atipeasca si sa doarma vreo 30-40 minute e perfect...ca atunci il putem regla cu somnul de pranz. Si el, cuminte iar!, a adormit.
As dormi si eu nitel..tot 30 minute..aici, la birou...dar nu se poate...

Las ca dorm eu..la mare! :))
Sau nu?
Nu conteaza: ABIA ASTEPT!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉