joi, 24 decembrie 2015

Ilustrata de la munca

Notez in fuga, ca pe-un colt de servetel:
-dimineata in sfarsit a fost liber drumul spre munca. Nu la fel pot spune despre Carrefourul Baneasa, unde-am facut o halta la prima ora si era deja full. Se pare ca nu doar eu am lasat cumparaturile pe ultima suta..
-am mai impachetat niste cadouri...la birou, cu ajutorul Georgianei---perfectiunea intruchipata in materie de impachetat cadouri

-am vorbit (in mintea mea) si cu Mama careia i-am urat La Multi Ani de Sfantul Eugen si careia i-am mai povestiti cate ceva din ce se mai intampla prin viata mea..
-am vorbit -real, de data asta- si cu Andrei din parc, care ma intreba de ce seful meu nu mi-a dat drumul acasa...
-nu ma prind cand s-a facut deja ora 14, ce bine ca mai am putin, ce rau ca zboara ziua asta cu mine la munca...
-deseara imi propun sa fac ciorba si friptura pe care nu le-am facut serile care-au trecut...ah, tre' sa ajung si la Diana sa iau produsele traditionale
-daca Andrei nu doarme azi la pranz imi da peste cap toate planurile..caci va fi obosit si nu mai putem merge nicaieri dupa munca mea...asa ca...da Doamne sa doarmaaaa!!:)
-am senzatia ca am uitat sa cumpar ceva esential pentru acasa, dar nu ma prind ce.. Lista facuta e bifata total, asa ca, daca am uitat ceva, am uitat de cand am facut lista..:)
-abia astept aceste 3 zile de stat acasa...sunt hotarata sa dorm inf iecare zi la pranz deodata cu el..
-oare m-oi invrednici sa merg la pationar intr-una dintre zielele astea? oare o fi deschis patinoarul -din Cismigiu?-
-abia astept sa-i vad mutrita maine dimineata, cand va da de maldarul de cadouri de sub brad:)).

Altfel...v-am mai zis???:)..
CRACIUN FERICIT SI FRUMOS SA AVETI!!!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉