marți, 22 aprilie 2014

Plimbari prin parcuri & staff

intrebat ce scrie...sa stiti ca a inventat instant o poveste cu ..masini si trenuri:)


Pastele l-am petrecut cu multe iesiri...cu exceptia zilei de sambata, in care ploaia ne-a cam tinut prin casa...de fapt cei doi Andrei au facut tot felul de chestii prin casa, eu m-am mai infipt si prin bucatarie (nu ca as fi facut mari chestii, dar nah...niste oua, o friptura..), l-am mai luat si pe el sa vada si el cum vopsim oua si altele de genul, dar nu..nu rezista prea mult pe-acolo, desi se cere si ai zice ca o sa te si ajute la facut fripturi si altele... Da, a stat si la tv, greu cu ploaia, nah! :). Mostra de copil la tv:  

Nu, nu-l faceam noi sa rada...rade la desene...de unul singur:)
Dar si sambata am iesit o tura de dimineata, a trecut si bunicul, ne-a vandut si inghetata la "chiosc"
inghetata ieftina..50bani bucata...vreti?:)


Seara am fost trei romantici prin ploaie...adica am facut o plimbare cu masina, pana la unicul magazin deschis la ora 19.30: Mega Image-ul din Amzei:)
Lumina a adus-o Andrei (mare), a ars candela fara oprire pana ieri, la parnz, cand s-a terminat...cred ca-i primul an in care tine asa mult...Eu MULT M-AM BUCURAT!!!


Duminica dimineata...am ajuns in Oraselul Copiilor. Care chiar e misto. Mai ajunsesem cu el si acum cateva saptamani, intr-o dupa masa rece si cand era super pustiu...Atnci am trecut pe-acolo, le-a vazut pe toate, dar n-a vrut in niciuna:)).  De data asta a fost full, de fapt a inceput sa se umple cand noi trei deja plecam..(dupa 13...). A incercat si trenuri si masini, a ras si s-a bucurat maxim privind masinile alea de adulti (alea de merg sus-sus si cad cumva..ma rog...nu stiu sa explci si nici numele nu-l stiu..genul ala de erau prin toate satele de vacanta in adolescenta mea). El s-a ales cu un tricou cu Mickey si cu o chestie din aia de face baloane..Noi cu clatite bune si inghetata. Nu, nu i-am dat si lui, in timp ce le consumam el isi consuma fructele:) Copil model, nu?:P
soferuuuul

da, a iesit si pe parbriz..sa pipaie proiectoarele alea, in timp ce masina mergea...
Dupa somnul de frumusete am ajuns in Kisselef. Si aici s-a cocotat, s-a bucurat, s-a dat in toate cele, le-a observat pe cele noi (care nu erau in toamna, caci de atunci nu am mai ajuns pe acolo).
candva ma "vaitam" ca nu se cocoata...:P

Luni am fost la zoo, de unde nu ..nu va las poze, cel putin nu acum. Oricum nu sunt multe, a fost greu de imortalizat, era mai mereu pe fuga, ori in rucare pe vreun gard sa intram la...leu, de exemplu, ca sa-l mangaiem. :))) N-am intrat, nu l-am mangaiat! De data asta!:P

Dupa somn am revenit la Parcul Operei, caci deja aveam bateriile consumate... Noi, nu el:))

Povesti, mai pe larg, plus foto in plus..in curand... Cum spunea cineva..pe la un post tv, cred... "tineti aproape!" :))
Sper ca ati avut zile frumoase si pline. Caci noi le-am avut!!! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉