joi, 28 iunie 2018

Tanara, Nelinistita si Fara Loc de Parcare. Serial. Episoadele 1-unmiliontreisutecincezidemiiopt


Locuim intr-o zona misto, iar eu chiar sunt foarte happy cu alegerea acestui apartament/ zonei. La doi pasi de parc, la doi pasi de viitoarea scoala a lui A, acces rapid la metrou, Mega la parterul blocului, ce mai incolo si-ncoace, sunt "servita" cum s-ar spune. Da, jobul meu e la mama naibii fata de casa, dar jobul meu ar fi fost la mama naibii cam oriunde as fi stat (in sud) o data ce este hehe..la iesirea de nord a Bucurestiului. :(
Cand am luat apartamentul asta stiu ca am avut o ezitare doar pentru ca in zona vax albina locuri de parcare. Dat fiind faptul ca blocul  este la "bulevard" (sau ce ma-sa o fi asta, ah, da, parca "artera principala" e denumirea corecta!) se parcheaza pe strada, stiti modelul: masinile cu botul catre bordura si cu curu-n strada. Sau invers, dupa preferinte. Dar nu e cu locuri alocate, mi-a explicat cineva care-i logica, drept e ca am inteles doar jumate', dar nici nu mai conteaza ... Ce conteaza e ca nu pot accesa un loc de parcare platit, caci alea cateva care exista sunt date demult (mda..normal, cum ma-sa mi-am imaginat eu ca as putea sa obtin unul cand io-s mutata de un an si ceva si astia sunt aici de nshpe ani?!). 
Asa ca..sa parchezi este o aventura.
Pe care, daca la inceput o infruntam cu vitejie si cu un mic zambet pe fata , uite ca -la mai bine de-un an jumate- nu-mi mai vine deloc, dar deloc!!!, sa rad. Si nu-mi mai vine sa o infrunt. Deloc. 
Caci e al naibii de NOT funny sa dai nshpe ture de bloc in (aproape) fiecare seara, sa gasesti dimineata masina zgariata de boii care vin sa aprovizioneze Mega-ul, sa..sa..sa..


Mai nou, dupa ce ca nu ai locuri de parcare, ce credeti ca le-a bubuit mintea astora? Sa umple strada de indicatoare cu opririea interzisa. Cool, Babe! Asadar toti cei care locuiesc in zona sunt in fericita ipostaza de-a nu mai avea unde parca fara sa riste sa ia amenda. Caci, da, masina de politie da tarcoale mereu pe acolo si iti pune scrisoare de amor in parbriz. Iar ea, amenda, e de 500 Ron. Floare la ureche.
Intr-una din serile trecute, ajunsa acasa tarziu, am avut placuta surpriza sa vad un loc liber pe undeva pe unde mai parcasem si altadata, ma rog, o fosta piata. Minunat, mi-am zis, si m-am bagat repede acolo..
Minunat a fost pana in dimineata urmatoare cand, mergand cu A catre masina, vad masina de politie cu doi politisti in ea, iar in parbrizul meu flutura o hartie.. Am simtit ca imi creste tensiunea brusc. (ceea ce, teoretic, e de bine, eu fiind hipotensiva :P) I-am spus copilului sa ma astepte in masina, am insfacat scrisoarea de amor din parbriz si m-am dus fix la masina lor.
-Bun, si cam vreti sa spuneti cu asta!? Daca tot mi-ati lasat-o in geam, vreti va rog sa-mi explicati cam ce vrea ea sa fie..Este cumva o amenda?!
-Pai ia sa vedem, cu ce masina sunteti?
-Cu asta!
-Pai, vedeti, doamna ca aici sunteti parcata foarte aproape de statia de autobuz de la piata, nuuu..nu se poate sa parcati aici..Ce zice regulamentul ca n-ai voi langa statie, vedeti?!
-Si cum asa, de cand nu se mai poate parca nici aici? De un an jumate nimeni nu avea o problema cu locurile de aici, acum nici aici nu mai e ok?
-Ahaaa..deci stati in zona?
-Exact acolo! le spun aratandu-le blocul. Si chiar v-as ruga, daca tot ma amendati, sa imi spuneti si mie unde sa parchez deseara, ca sa nu fac colectie de amenzi..
-Uitati , doamna, pe strada..chiar pe partea cu blocul dvs...zice unul dintre ei aratandu-mi sa parchez fix unde va spuneam ca au rasarit indicatoarele cu oprirea interzisa.
-Serios? Pai eu parca stiam ca indicatoarele alea inseamna ca nu am voi sa parchez. Sau s-a schimbat semnificatia lor?
-Ei, da, doamna, dar nici noi nu suntem absurzi...nu dam amenzi pe partea aia...ca stim si noi ca e greu in zona si ca nu-s parcari...Nu vedeti ca la alea in geamuri n-am pus nimic?
Ba vad! Cum ma-sa sa nu vad! Dar tot nu pricep, asa ca insist..
-Sunteti mai multe echipaje, nu?
-??? Da, dar de ce intrebati?
-Si daca echipajul de maine dimineata o sa considere ca fix acolo unde ma trimiteti dvs sa parchez ..nu e cazul sa parchez, caci doar sunt si indicatoare ca nu am voie..Ce facem? Maine o iau de la capat??
-Doamna..stiti..noi ne facem datoria..Stiti..noi respectam legea doar..trebuie s-o aplicam, suntem executanti doar..n-avem ce face... Haideti ca uitam hartia asta..va dam doar avertisment verbal azi..dar va rugam nu mai parcati aici ca e pacat sa luati amenda, e 500 ron, de banii astia ii luati ceva lui asta micu' (A era in masina, cu nasul lipit de geam, si imi facea semne ca intarziem..)

JUR , jur pe rosu ca in acea dimineata mi-am jurat ca imi vand masina!!
Azi, scriind, am uitat ideea asta..De fapt acum chiar ma amuza faza in sine caci imi dau seama ca, desi mi-am pastrat tonul f calm si am vorbit extrem de civilizat, cred ca fata mea spunea clar ca as fi luat la bataie pe cineva...
De fapt chiar dupa faza cu ei, cand m-am urcat in masina, m-a apucat rasul...realizand cam ce-o fi fost si-n capul alora cand s-a dus nebuna cu amenda in dinti sa-i ia la intrebari... :))

Altfel..nu, nu e funny nimic.
Deloc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉