luni, 12 martie 2018

Spring SuperBlog 2018 – Concursul care te descoperă



Daca tot v-am spus (in nu mai stiu cate randuri!!) ca sunt genul "ready to go" in orice moment, ca-s in stare sa fac bagajul (si pt mine si pt copil) in juma' ora ...
Daca tot sunt in faza in care am facut deja niste planuri pentru vara asta (si m-am ofticat ca nu pot "duce", financiar, mai multe..)..
Daca tot mi-am rasfoit diverse albume de fotografii din vacantele trecute...
Daca tot mi-am amintit pe unde-am haladuit si am avut mare chef sa povestesc...si mi-am amintit si unde mai vreau sa ajung ....
Ei, bine, am decis sa ma inscriu la Spring Super Blog 2018.
Am cam intarziat, adica am ratat startul, dar..mai bine mai tarziu decat deloc...
Sunt tentante si premiile, ar fi tare fain sa si castig ceva. Oricum castigul meu cel mai mare va fi ca voi putea sa scriu despre ce imi place...Ideea aceasta m-a atras de cativa ani doar ca, nu stiu cum faceam!, dar mereu ratam momentul... Gata-gata sa o fac si acum...

Concursul a inceput pe 1 martie si se va incheia pe 13 aprilie. Orice blogger cu minim 3 luni vechime a paginii si minim 20 articole este binevenit in concurs. Da, inca va mai puteti inscrie. 

Asa ca..hai, succes. Si stati pe-aproape, imediat apar si articolele din concurs! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉