marți, 30 ianuarie 2018

O prima luna.

Ianuarie. Hm..
Ianuarie al meu a fost despre oameni. Job, reorganizări, interviuri, ședințe, discuții. Blocaje. Deblocat blocaje.
Grădiniță, complicații, copil bosumflat, încercări, vorbe, greu depășit, răsuflare ușurată.
Prieteni, concerte, hlizeli, vin, aniversări. Una a mea. 44. Surprize. Veselie. Tristețe alteori. Sala, determinare, patinaj. Instructor pentru kinder. Cazaturi multe el, una (dar zdravana!) maica-sa. Echitatie pt el, incercat, plăcut. Mai vedem.
Musafiri. Adesea. Casa devenită acasă. Vise. La vacante, la mare, planuri, răsturnat planuri. Decizii. Indecizii.
Cam asa. Pe scurt. Pe foarte scurt.

Ah..si m-am indragostit. De un..ceas!! Pe care il vreau. Dar care costă cât o vacanță, deci, dacă o sa fiu atât de nebună sa îl cumpăr...sper sa îmi dea cineva una după ceafă. Întru trezirea mea!!😀

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉