duminică, 13 noiembrie 2016

Gandul diminetii..☺

Gand cheaun de dimineata, dupa o noapte mai agitata (de data asta a mea..nu a lui): stiti cum te prinzi ca o femeie e mama..si abia in timpul ramas femeie?!?!
In afara de faptul ca in geanta ei gasesti mai degraba minioni si masinute decat cheia masinii (de exemplu)...in afara de faptul ca ea gaseste mai usor perechea de chiloti cu minioni a copilului (pai da..ca au zilele saptamanii pe ei si el nu vrea sa poarte duminica pe aia pe care scrie ca e joi..) decat propriile perechi de ..
Ei..bine..cand cele mai multe conversatii pe WhatsApp sunt despre culori de muci si tuse si laringite..cand pozele trimise sunt cu gatul copilului si cu tot felul de detalii din astea mirobolante... adicatelea cand vorbesti cel mai des cu pediatrul copilului..e semn clar ca esti mama de copil care a inceput gradinita. 😀


Ieri ..in faramacie..parca era valea plangerii..trei muieri (including me) care cereau diverse sortimente de cocteiluri medicamentoase. De data asta am luat pt mine caci am ajuns la capatul rabdarii!!! Am reusit sa fiu pusa cu botul pe labe de un cacat de virus din asta adus de el de prin gradinita...dar ii vin eu de hac!!😁 Lasa ca vede el!!! 😛
Nu am mai luat antibiotic de ..de anul trecut cand am facut pneumonie in spital cu el deodata.. Le urasc. Dar de data asta am acceptat ideea ca fara el nu se mai poate.
Macar copilul nu ia..pe el l-am adus la linia de plutire fara asa ceva..


Abia a inceput toamna..nu?!?!
Cate luni ziceati ca mai sunt pana la vara?!!?!?!? 😁😀

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉