duminică, 13 noiembrie 2016

Duminicala

Ma uit la el si..da..cliseu din nou..wow..cat a crescut.
Joaca piticot respectand regulile (cine a jucat cu el acum cateva luni ..stie cum se oftica si refuza sa alunece vreodata ..sa piarda nu mai vorbesc..😀).
Inventeaza tot mai multe jocuri.
Devine tot mai intelegator si..incredibil..calm!😀


Azi ..daca tot am zacut in casa lovita de o lene crancena..m-am simtit usor vinovata ca nu m-am prea miscat. Asa ca..hai sa fac si eu macar juma' de ora de sport. L-am invitat si era atat de haios incercand sa imite miscarile mele..
Apoi ..dupa ce s-a cocotat de cateva ori peste mine cand eram pe saltea..a renuntat si a ramas sa se uite la postul muzical pe care il alesesem..tarziu mi-am dat seama ce dezbracate erau mandrele alea din videoclipuri 😀😁

Desigur am facut si sportul lui..adica da-i cu fotbal..da-i cu prins/aruncat mingea..da-i cu un fel de volei.. Dupa inca vreo juma' de ora de minge ..ma declar satisfacuta de cata miscare am facut 😆

Sper ca vecinii nu ne vor da afara din bloc (era totusi ora 19..).

Imi declara in repetate randuri ca "ah..ce bine e in casa noastra noua!".
Zambesc larg pt ca am fix acelasi feeling.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉