marți, 29 decembrie 2015

Tot despre mine:)

Vedeti ca in luna asta postarile mele sunt mai mult "de-ale mele", asa ca, pentru cine ma citea doar pentru noutatile legate de Andrei va anunt ca o sa devin usor plictisitoare:)). Reveniti, o sa revin si eu cu povesti despre el. :)

Dar..cum spuneam..deocamdata..pentru ca am tot zis ca pe final de an o sa intru in zona cliseelor, respectiv "bilant"-bla-bla-bla..uite ca ma intorc catre mine..:)
La inceputul lui 2015 imi juram sa citesc macar o carte pe luna. Am inceput in forta si-n primele luni mi-a iesit. Apoi au venit spitale, boli, citeam, dar mintile imi erau asa de departe ca nu reuseam sa tin minte nimic din ce citeam. Sau sa intru in lumea in care, de obicei, cititul ma duce. Asa ca m-am lasat (niste luni) de sportul "citit". Spre final de an, nu pentru ca tin la cifre si la statistici, ci doar de rdagul cartilor si starilor... uite ca am inceput sa recuperez. Mai ales in ultimele zile. De fapt, nopti, daca e sa fiu sincera pana la capat.


Noaptea trecuta, Simone de Beauvoir.

Mai aveam o parte mica si o terminam. Era inceputa de vreo luna si lasata balta. Azi noapte am reluat-o, am terminat prima poveste, am citit-o pe-a doua ...apoi...n-am mai putut!!Pentru ca..ah,well!!!... ma enerveaza personajele ei. Cele din cartea asta. Ma enerveaza extremele in care traiesc, ma enerveaza atitudinile, ma enerveaza, jur! :))) Asa ca m-am oprit, am pus-o la loc pe raft si nu, nu o mai iau curand.
Sa vedem ce gasesc in locul ei. Pentru noaptea ce vine:)))
(cel mai probabil o portie zdravana de somn, caci dupa doua nopti..nah, nu mai am 20 de ani sa pot pierde noptile fara sa ma resimt:P)
Daca nu adorm cred ca incep Radu Parschivescu, am primit-o de Craciun, frumos dar, asadar..sa vedem ce-oi face:)

***********************
Azi noapte am visat cai. Frumosi. Toti erau cafenii si aveau stea alba in frunte. In prima faza stateau pe un bloc (??!!!????)(nu, nu blocul din visul de noaptea trecuta:P), apoi erau pe pamant, pe o panta cu iarba verde, pe care manjii o coborau (nechezand) direct catre mine. Mi-era usor teama, dar nu ma clinteam, ii fixam si-i imblanzeam. Isi puneau capetele pe mine.


********************
Parca cu cat dorm mai putin cu atat visez mai abitir. E amuzant. Ar trebui sa ma apuc sa le transform in povesti. Inflorite pe ici colo, cu adaugiri, ar putea sa devina niste povesti destul de simpatice. Dubioase, poate, dar simpatice totusi:)

2 comentarii:

  1. Dar vreun premiu n-ai visat?:)Uita-te aici http://blog.asa-si-asa.ro/2015/12/un-pic-de-organik-si-un-concurs.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Inca nu am visat, dar vin imediat la fata locului ca sa visez acolo:)))
      Multumesc:)

      Ștergere

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉