vineri, 12 iunie 2015

ce-am mai facut noi, in imagini

De vorbe mult nu prea am vreme, notez doar ca este o perioada super misto si cu schimbari spectaculoase dpdv crestere-cooperare-intelegere and staff like that...
Cum vara a venit, stam mai mult afara decat in casa. Peste tot. Parcuri- Opera, Kisselef, Cismigiu, Floreasca, Izvor, Herastrau, Icoanei.. Locuri de joaca in aer liber- Insula Copiilor, ori Ferma Animalelor- Pantelimon.. Manifestari pt copii in aer liober- am "bifat" multe in weekednul cu 1iunie, caci au fost multe de vazut-aflat...Uneori, seara, cu prietenul lui, Matei, si cu fratele lui, in spatele sau in fata blocului. Mai nou cu trontineta. In cei 3 ani jumatate la nimic nu s-a bucurat atat de mult ca la trotineta aceasta. La nimic.
Asadar, intr-o ordine oarecare, caci nu mai tin minte cronologia evenimentelor...
Am mers la Bookfest...


mare incantare, achizitii serioase de carti (desigur cu activitati si cu numere si cu litere, dar si de citit..) si nu numai..


Am fost in parcul Izvor, la plimbare cu moto...


la plimbare cu poneiul...

dupa care, cel mai bine merge o inghetata, share-uita ..
Am fost si la Ferma Animalelor, intai si-ntai la animale, caci d-aia am mers..


s-a dat pe trambulina aia imensaaaaa si a bantuit prin locurile de joaca 9fie vroba intre noi, aflate intr-un super hiper mega soare..)

si, desigur, a calarit un ponei. O poneita, mai exact, caci se numeste Steluta! :)
Am mai fost pe la tot felul de activitati, piese de teatru, catarari pe la jocuri gonflabile in weekendul prelungit cu ziua copilului.. pe la Insula Copiilor..prin Cismigiu..prin Icoanei..
(avertisment: urmeaza 2 foto cu o calitate proasta foto-datorata camerei telefonului meu..)

Este atras in continuare de muzica, a si cantat alaturi de multi alti copilasi

Am alergat desculti prin iarba si ne-am iubit tot in iarba prin parcul Operei (Venus)

Pe astea si multe altele le-am tot facut noi. Si mai facem. In fiecare zi, in fiecare seara, in fiecare weekend. Zile pline. Zile frumoase. Uneori obositoare pentru mine, dar mereu frumoase.
Sper sa mai apuc sa va mai scriu in vara asta :) :)

2 comentarii:

  1. Ce de imagini frumoase! Se simte ca va distrait din plin! :)
    Sa aveti o vara plina de bucurii ! Sper sa ne mai povestesti pe blog "aventurile" voastre, sa ne inspiram si noi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim, Raluca. Incerc sa compensez cat mai mult pauza lui de gardi, caci simte mult lipsa grupului-chiar daca a fost foarte putin in el... Si, din pacate, va mai dura pana sa aibe "unda verde" de reintrare in colectivitate. Nu e un pericol pt ceilalti ci, invers, pe el l-as expune la un foarte mare risc...:(
      Cand mai apuc- sper sa mai si povestesc. :)
      Vara plina si frumoasa si voua:)

      Ștergere

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉