miercuri, 10 septembrie 2014

the one and only...

2 ani si 9 luni,  1m si-un cm,  16 chile si-un pic...
Prietenele lui nelipsite..pe margine de arteziana in Tulcea...

Are ochii extrem de expresivi si razatori...
Are gropitza (se pare ca doar una!) in obraz... Zilele trecute imi spunea ca are gropitzele lui tati si observa ca eu nu am, asa ca, generos, imi punea si mie cu degetele lui- doua gropite in obraji. "sa aibe si mami". :)
Are o alura super atletica si are (chiar are!!) picioare lungi.. Mi-amintesc ca in sarcina, la toate masuratorile, auzeam ca va fi lung si ca avea picioarele lungi..Nu-ntelegeam cum ar putea cineva sa stie asta..(desi stiam care-i logica, ma gandeam ca e destul de aberrant sa faci oservatii din astea de atunci..). iar cand am primit pe piept puiul de om de 46 de cm...m-am gandit ca ..de fapt..nu mai eram in stare sa ma gandesc la nimic atunci...:)) Dupa vreo doua zile ma uitam la el..mic, slab, galben-portocaliu de la icter..si ma intrebam daca el chiar va fi lung..vreodata:))
Are 28 la picior si e pe cale sa treaca la 29...si palmele mari..semn clar ca va fi tot mai lung:)
Dar are in continuare si gropitele alea bebelusesti de la degetele de la mana. Si mai are niste gropite (dar din ce in ce mai mici) si pe la coate...
Are o lume intreaga in cap..isi inventeaza povesti..personajele lui isi spun tot felul de replici..se ajuta sau se intrec... Uneori personajele cu care se joaca au replici din carti..."poneiul asta vadea talent la cantat" (citat din pisicile aristrocrate "Berlioz vadea un real talent la pian").
Are o pelticenie super simpatica..are o sasaiala absolut delicioasa...
Are (inca) vreo cateva cuvinte pe care le poceste "aductoare"- indicatoare; "doamna eductoare"- educatoare; "s-a sapunat"-s-a sapunit; "baum lapte"- bem lapte...
Are o super tandrete seara, inainte de culcare. De parca salbaticiunea aia, care uneori inghionteste copii prin parc si care nu se lasa usor data la o parte de la locul de joaca...dispare cu desavarsire..Ramane un baietel fragil, sensibil, tandru. Un baietel care ma mangaie usor pe brate, pe cap, pe fata. Un baietel care ma tine de mana. Un baietel care se culcuseste in bratele mele, intins pe-o parte si cu fundul bagat in burta mea, care-mi ia bratul si-l pune peste el ca sa se simta tot cuprins de mine. Sau cu fruntea lipita de-a mea si cu ochii mari deschisi in intunericul din camera..pupandu-ma pe nas...Si atunci..atunci..e ca si cum e iar bebelusul meu cel mic...parca-mi intra inapoi in carne si-mi curge prin sange..si capul tot mi-e gol de orice gand..orice gand in afara de unul singur: minunatia asta eu am adus-o eu pe lume. Minunatia asta a fost candva un bob de mazare..mic-mic..mic-mic... acolo..in poza aia de la prima ecografie...Minunatia asta mi-a schimbat viata. Si ma rog, in felul meu..sa-i fie bine!!! Sa-i fie bine!
In gara din Tulcea...la locomotive unde "se pozeaza mirii"


Aceeasi daca tot era locomotiva se cerea si escaladata..


La Ferma Animalelor, vorbind cu ele...



Pe Salteluta, tot la ferma..

La un loc de joaca din Tulcea...

6 comentarii:

  1. Exact atat are si Dariuta, nepotica mea. Doar ca are ceva kg mai putin. E asa...mai balerina.Vad ca va distrarati in Tulcea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa-ti traiasca nepotica:)si sa va bucurati de ea. Da, ne-am distrat in Tulcea..

      Ștergere
  2. Sa stii ca si el e subtirel, probabil ca - baiat fiind- e mai indesata carnea:))caci mie uneori mi se pare slaaaab :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Wow, 28 la picior... Al meu are 28, la 3 ani jumate, si ma gandeam ca-i un urias :)). Cred ca la 2 ani si 9 luni purta inca 26, la 27 am trecut spre 3 ani. Multi inainte!

    RăspundețiȘtergere
  4. Da...28...:) Si faza e ca-i creste cu cate-un numar la doua luni:))) Cred ca la un moment dat se va opri...Bine ca nu-i fata:)))

    RăspundețiȘtergere

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉