miercuri, 4 iunie 2014

1 iunie si cei doi ani jumatate

Nu am mai scris demult si s-au adunat multe...
Pe scurt...vineri seara s-a lasat cu vizita la Elena si Maria ei. Unde Andrei s-a jucat cu Maria, au mancat impreuna, s-au prostit impreuna (de fapt Maria ii dadea "spectacol" si el radea bucuros ca este in centrul atentiei..) si au dansat impreuna. Si s-au invartit impreuna, tinandu-se de maini. El mai cerea, asa ca iar s-au invartit..Si taman cand ii spuneam eu Elenei "fi-ta il invarte pe fi-miu de zici ca-i la aruncarea ciocanului si acusi-acusi o sa zboare din mana ei.."..Andrei a si zburat..cu Maria trasa dupa el (desi sunt 2 ani jumate diferenta intre ei, sunt doar vreo 7kg distanta...asa ca Maria nu-l poate tine cand se prinde viteza in invarteala)..direct cu capul intr-o masa. Pam-pam. Plans, da! Caci si-a pocnit si cap si-un ochi si i-a crescut instant o galma cat  nuca intre ochi,deasupra nasului. Mai intai vinetie..apoi,dupa cateva zile, verzulie. Acum s-a mai dus umflatura..a ramas doar o urma si verzuiul din jurul ei.. Plus o semilua sub ochi.. tot verzuie.. Ma bucur sincer ca a fost doar atat..ca nu s-a lovit la ochi nashpa..ca nu si-a spart capul..ca..ca... Maria, cea empatica, a inceput sa planga ca "din cauza ei..din vina ei"..Nu era asa, era lipsa mea de intuitie.caci daca judecam nitel trageam masutza aia din zona lor.. Dar, nah, da-i femeii mintea cea de pe urma...:(

Sambata a fost super nashpa vremea..asa ca am mers in trei la shopping in Carrefour. Unde ne-am minunat de cat de cuminte a stat cat am adunat noi in cos toate cele... Las' ca in parcare eu uitasem unde-am lasat masina si eram sigura ca mi-au furat-o si...cred ca ma albisem-inverzisem la fata.. Andrei (mare) mi-a zis ca trebuia sa-mi vad fata..cand cautam masina in parcare..Ei doi erau in ploaie..iar eu eram sigura ca au furat nenorocitii "Matiza":)) Nu, n-o furasera, pur si simplu o lasasem la alta intrare..Mda..ma rog..devin tot mai feminina :))

Duminica, asa ca de 1 iunie, am luat-o spre Cismigiu. Tot in 3. Se pregateau tot felul de chestii pe-acolo..am prins si cantece si dans si Zurli si..casute gonflabile in care topaie copiii..
Mda..limita de varsta era de 3 ani, dar n-am stiut..el era descult si taman intra cand unul dintre "paznicii" casutei i-au zis unei doamne ca nu-si poate lasa copilul inauntru, caci nu are 3 ani. Tanti a zis ca are 3 ani jumate, dar abia atunci am aflat ca ..de fapt..Andrei nu ar fi trebuit sa fie inauntru. Pai, nah, daca nu ne-a zis nimeni..nu ne-a intrebat nimeni..Avantajul lui ca pare mai mare decat este:))
N-a prea topait..caci nu prea le are.. In schimb a pupat o fetita:) Tot a fost castigat:P
Macar acolo s-a putut caci in rest..la locurile de joaca..daca tot era 1 iunie..era full de apa si de mizerie..Ca, nah, desi se organizau de toate pt copii, nimeni nu si-a pus problema sa vina si sa faca o curatare/stergere/uscare/ceva..a chestiilor de la locurile de joaca. Nope. Tobogane cu noroi si cu balti..jeg peste tot..Bine ca a fost intelegator si n-a insistat, dar tot e nasol si frustrant pt un copil, zau! Si pentru parinti..pe bune!
Am mai dat si de cei de la Ferma Animalelor (erau prezenti prin parc), unde vrem (de vreo suta de ani) sa ajungem si tot n-ajungem...Acum sunt sigura ca e un must sa facem asta caci a fost tare happy sa hraneasca capritele/iezii..sa vada iepurasii...
Pozele sa vorbeasca..
alergare prin parc

hranind iezii

"printesa" noastra:))

tentativa de topaila

cea din frunte NU este o picture..este naturala...:(


Ei, bine, iar ieri a facut 2 ani jumate!! Si cu aceasta ocazie si-a primit si slipul..si casca pentru bazin:))
Dar despre ce face el la 2 ani jumate..intr-o viitoare postare...

2 comentarii:

  1. Pentru ei e fain la Ferma animalelor, ai mei sunt si acum fascinati de ce vad. Anul acesta mi s-a parut parca mai aglomerat si mai dezorganizat ca de obicei insa lor tot le-a placut teribil de mult, sigur e de mers macar ca sa va faceti o idee :D.

    RăspundețiȘtergere
  2. Tare vreau..dar tare la mamanaibiifatadecasanoastra..mi se pare... :(
    Da' tot mergem, adica vreau luna asta pana nu vine canicula peste noi....

    RăspundețiȘtergere

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉