marți, 14 ianuarie 2014

Sagetatorul...

M-am amuzat citind aici tot felul de chestii despre copilul Sagetator. Am gasit atat de multe lucruri care se potrivesc incat zau ca n-am cum sa mai neg ca Urania e o super meseriasa! :)
Nu voi comenta tot ce citesc acolo, dar trebuie sa punctez cateva chestii!!
Din prima zi, se uita la lumea din jur cu ochii larg deschisi si plini de curiozitate- si-mi amintesc ca pediatrii vizitati in primele luni se minunau de cat de atent se uita la ei. In ochii lor, nu oricum1 Si cand il consultau tacea si studia tot ce aveau in mana sau ce faceau. Asa face si acum, doar ca acum-dupa ce se termina consultul-vrea sa afle tot ce e in cabinet, in dulapul din cabinet, in birou, sub birou, pe birou..whatever..u know what I mean! :)

Daca o sa inceapa dintr-o data sa tipe, va fi nevoie de ajutor urgent, pentru ca majoritatea Sagetatorilor sunt nerabdatori. -daca e sa ma gandesc la halul de nerebadre cu care isi solicita si acum apa,sucul,mancarea,orice...apoi deja am inteles exact la ce se refera. Acel "acum!!" spus atat de categoric si de raspicat si de nerebdator!!

Copilul Sagetator va organiza spectacole adevarate ca sa-ti vada zambetul: va alerga in cerc, va sari de dupa canapea, va incerca chiar si sa stea in cap.
pentru ca in momentul in care ne intalnim cu cineva cunoscut (adult!!) in parc incepe sa mearga cu spatele, sa se invarta, sa se dea in spectacol, sa arate ce ghete are, ce rucsac are, ce masini are...etc-etc.. Face un show de zile mari! Cu o veselie molipsitoare. Iar acasa, de cateva saptamani, da, sta in cap...:)) Se sprijina pe crestetul capului si pe palme si sta asa..incercand (a si reusit intr-o zi, spre groaza mea!) sa se dea peste cap. (mi-e frica de mor sa nu-si rupa gatul sau sa nu-si suceasca ceva..recunosc!)

copilul Sagetator asimileaza cu o viteza uimitoare tot ce i se spune, s-ar putea sa descoperi ca desi abia a inceput sa vorbeasca, vrea sa invete sa citeasca. Ii plac cartile cu ilustratii si filmele pentru copii. Sagetatorul poseda o imensa sete de cunoastere, asadar lasa-l sa incerce totul.
well...ca tot va spuneam de pasiunea si faza cu literele & staff...
Ma rog, sunt mai multe acolo, dar ma opresc aici.
Daca vreti sa va regasiti zodiile copiilor, accestai siteul si..enjoy! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉