vineri, 17 ianuarie 2014

40

Ieri.
Rotund, frumos, intreg.
Am norocul de-a ma afla printre cele care nu au avut un "tablou" format la 20 ani despre ce vor sa fie/unde vor sa fie-la 40. Asa am fost de cand ma stiu, am luat lucrurile cum au venit. Da, am avut vise si dorinte-am incontinuare- ele sunt legate de calatorii, de vazut lumea, de trait cu intensitate ceea ce se intampla...Dar nu am avut (sau nu-mi amintesc sa fi avut vreodata) o chestie din aia fixata in cap cum ca la 40 ani ar trebui sa am aia si aia si aia...si sa fiu in locul ala..si sa..si sa..
Unde sunt acum? Am o familie frumoasa -un barbat special si un copil adorabil. Care copil, "instruit" de Andrei:), mi-a repetat toata ziua "amutziani" :) Ii mai am pe tata- inca in forta, la cei 77 de ani ai lui; mai am si o sora care e mereu langa mine. Din familie simt doar lipsa Mamei. La ea m-am gandit ieri, la 8.30 dimineata, caci acum 40 de ani traia momentul nasterii mele. Si mi-as fi dorit-o alaturi....
Am prieteni frumosi, nu multi, dar adevarati si oameni din aia de pus pe rana. 
Am un job ok, cu care -in linii mari- sunt multumita. Am in continuare si vacante -chiar daca, pentru moment, mai aproape de casa. Ne revenim si vom calatori si mai mult cand va mai creste un pic pustiul.
Am pe Cineva care ma iubeste acolo sus, caci pot spune ca am avut si am parte de multe intamplari frumoase si de ceea ce ar putea fi numit "noroc in viata".
Si, mai ales, sunt sanatoasa (in general..:))..) si am oameni sanatosi in jur. 
Si pentru toate astea MULTUMESC!

40. Rotund. Frumos. Intreg.
Mi-am luat zi libera ieri. Asa ca am fost rasfatata cu flori frumoase-frumoase, cu coafor, cu masaj la Casa Jad, cu pranz in doi luat la Vox Maris. Cu relaxare. A doua parte(pe la 16.30) a inceput spectaculos, pentru ca am gasit una bucata copil care taman se trezea (era cu bona) si era ud tot..caci doamna uitase sa-i puna pampers :))). Acum..nah..sper ca nu va raci de la cele 3 ore si ceva dormite in umezeala! :(. Apoi vizita alor mei (Diana, tata) si tortul bun-bun, surpriza de la Andrei si ..gata ziua. 
Am impacat si femeia si mama si fiica din mine..cum s-ar spune! 
 Si..vorba mesajului de la Andrei, scris cu cioco pe tort, ieri am implinit "31+9" ani !! Zau ca asa ma si simt!! :P

2 comentarii:

  1. La multi ani, cu multa intirziere! Sa te bucuri de virsta asta, eu o astept cu un pic de teama, imi doresc sa fiu la fel de optimista ca tine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos! :) Ma bucur sincer de ceea ce am in acest moment... Nu stiu cum m-as fi simtit la 40 fara asa o simpaticiune de pusti langa mine. Sa stii ca eu cred ca si tu vei fi super ok la 40 :) Iti doresc asta! Cu drag. :)

    RăspundețiȘtergere

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉