vineri, 10 ianuarie 2014

Rvelionul artistilor 2014

Andrei a fost invitat si am mers. Aseara, noapte- pana pe la 2 , cand am luat-o spre casa caci dimineata noastra tot la 7 am incepe...asa ca necesitam niste ore de somn. (basca azi munka de la 9-eu; emisiune la noapte-Andrei...). Socializare faina, papa-iami, cantari frumu. 
N-am sa intru in detalii prea multe, cert este ca am povestit ceva vreme despre copii cu nimeni altul decat Gabi Nicolau "Gurita". Caci al lui e cu vreo juma' de an mai mare ca al nostru, asa ca am avut ce sa ne povestim. 
Pana la noi foto, sa va multumiti cu aceasta, va rog!:)
Curand mai vin si altele, numa' sa le descarce Andrei...

Cat despre piesa Krypton care mi-a marcat adolescenta...pe care-o ascultam pana tocisem acul pickupului plus una bucata vinil...(Nah, ca am gasit si clip cu coperat vinilului..iac-asa!) am avut marea placere sa o ascult live aseara..si m-am bucurat sa aud vocea neschimbata a lui Gabi Nicolau.

 p.s.
pfoooa...mama, ce mica eram cand ascultam discul asta...
acu' ca mi-am adus aminte mi se pare ca-s amintiri din viata altcuiva, asa departe mi-s in cap..:) 

p.p.s
sora-mea sa traiesti si sa-nfloresti pen' ca ai fost backup pentru copil:))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉