vineri, 13 decembrie 2013

de toate, amestecate

Multe se intampla si in viteza si cu schimbari de la o zi la alta....n-apuc sa tin pasul la scris cu ceea ce se intampla in viata reala:)
Punctez pe scurt
-mica obsesie pt calculatorul lui Tati..
-cuvinte,cuvinte,cuvinte..multe,multe...
-STIE LITERELE!!!!! De fapt, ca sa respectam adevarul istoric, este usor obsedat de litere, pe langa faptul ca le stie. (despre asta revin fie mai tarziu, fie in alta zi...mai pe larg..)
-adormirea la venirea din parc-zilele trecute-, in carucior.. Ca in vremea bebeluseniei, carevasazica:))). Nu s-a trezit nici la lift, nici cand a ajuns in casa, nici cand l-a dezbracat Andrei (a fost cu bona-n parc, iar la intoarcere tanarul a adormit foooarte brusc si fooooarte adanc!!!)
-din ciclul: vreau sa se familiarizeze copilul cu ce activitati casnice au parintii...l-am tinut in scaunul lui de masa, langa mine, in bucatarie, cand am pregatiti o placinta usurica... Ca sa stea i-am pus apa si faina intr-un castronas, sa faca si el ceva s-o ajute pe Mami...A fost incantat, a pipait, gustat, amestecat..etc-etc..ce era in castron. Apoi a facut cam asa...
-din ciclul: joaca de-a "caaaade,caaaade...a cazut!" -se tranteste pe jos si striga asta, apoi il trage si pe Andrei sa faca la fel...Si o tin asa langa, cu trantit pe jos, cu gadilat, cu lesinat de ras, cu chitoneli..Am si poze, dar tre' sa-mi dea de-acasa pe mail..ca sa va pot pune si voua..
- continua sa se trezeasca in jur de 7...spre marea mea jale, caci eu m-as putea trezi mai tarziu (fac 15 minute pana la munca) ..in plus la 7 nici nu s-a luminat bine...
-"stie" cateva poezioare. Cam asa, adica:
tica-tica-tica..(el)
m-a certat mamica (eu)
c-a mancat...(eu)
titicaaaaa!! (el)
tota carica (el)
si-am plecat la scoala ..cu... (eu)
buticaaaa!!! (el)
golaaaaaa!!!(el)
-cand incepe Alunelul de pe cutiuta muzicala numarul??? - se ridica si incepe sa danseze. Cu plusurile Minie si Miki, neaparat!!!!! :)
-seara tot cu Degetica ne facem veacul. Ii prindem si sfarsitul si-o stim deja foarte bine.
-a ramas nemiscat si N-A CERUT ALTA!! (mare lucru, zau, cai altfel nu prea are rabdare) cand i-am pus Cleopatra Stratan cu Ghita pe youtube..:))) Ba chiar a comentat ca e tetitza cu futitza cu bulinaaa....si despre valiza ohu..and all the staff...
Este in continuare un super pishicher, zau!!! :)




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉