vineri, 19 iulie 2013

Din nou despre boala...

Andrei este din nou bolnav. De data asta, slava Domnului, macar a avut febra doar o zi, adica antitermicele le-am scos dupa o zi... Ce bine ca am reusit asta, caci nu mai suportam ideea ca bag toate rahaturile alea in stomacelul lui deja facut praf...
Din senin, iar, a facut febra marti... in cateva ore i-a sarit iar peste 38..iar in alte cateva ore a inceput si cu kk aiurea... Din fericire, intre timp, aflasem metoda de hidratare reala a unui copil care cam refuza lichidele (alergat dupa el cu lingurita cu apa/ceai menta/ORS din 10 in 10 minute. sa bea permanent cat de putin, iar dupa fiecare kk sa bea mai mult. Daca se poate mucilagiu de orez si morcov, daca nu il ia -Andrei nu-l ia- atunci ORS de morcov, nu cel de mar). Marti medic, miercuri again alt medic- de data asta la Spital, la Marie Curie.. Asteptam rezultatele la copro- dar primele sunt gata abia luni, urmatoarele miercuri. Da, am dus si la Medsana si la Synevo, caci suntem arsi si am zis ca mai bine doua decat unul singur... Pana atunci..niciun medic nu se baga la mare chestie/tratament.. Adica sa-i tinem regim (si-l tinem, iar...), sa il hidratatm, sa-i urmarim febra si sa-i dam antitermice daca-i cazul. In rest...asteptare...
O asteptare care-mi face nervii ferfelita si care ma doare cu durere fizica! Caci stiu ca fiecare zi e importanta pentru el...si, mai ales dupa ce i-am vazut hemograma si proteina C reactiva, stiu ca fiecare zi e una in plus de infectie care-l lucreaza la stomacel... 
Se trezeste noaptea plangand-tipand...se trezeste la 6 am...adoarme apoi iar la 9...(azi asa i-a fost programul..)..il doare ceva, credem ca burta, dar nu stie sa spuna inca...
Cand nu doarme e vioi si se joaca si rade si..evident..ar vrea afara...
Ieri, spre seara, l-am scos nitel prin jurul blocului.... Era ceva mai putin cald decat in timpul zilei, dar tot cald..si, evident, se supraincalzise si, tot evident, ma speriasem ca a facut iar febra.. Din fericire n-a facut...

In rezumat suntem varza cu nervii din cauze medicale. Plini de spume pe medici. Obositi si stresati si ...eu, una, cu moralul down-down...

Ma rog..mi-e si frica sa ma mai gandesc la mare, desi intre timp avem si caruciorul tip umbrela si patul pliant si salteaua si piscinuta si pompa de umflat si... Pfoooaaaa...numai sa se faca bine!!!!

p.s.
Copilul acesta care mai bine de un an n-a stiut ce-i aia febra sau boala...de mai bine de-o luna de zile una-doua se face praf la stomac. Nu inteleg!!! Chiar nu inteleg!!!! :((

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉