Comment la postarea de mai devreme

Stiti ce visez eu pentru marea asta? Eu, adica nu eu-mama de Andrei- ci eu, femeia Vio...
(evident ca nu sunt separate cele doua, dar..nah, zic si io!)
Lene la pranz-cat doarme pruncul. Lene care se poate materializa chiar in somn de pranz, de ce nu? Sau in lectura-caci, da, dor mi-e sa mai citesc cate ceva. Sa zac in leaganul ala mare din curtea Mihaelei si sa citesc ceva...mmmmm... 
O seara-doua cu o fuga pe malul marii, sa ascult marea noaptea...O las pe Diana (acum o anunt) acasa si eu trag chiulul de la meseria de mama dupa ce-mi adorm pruncul. Vreo ora mi-ar ajunge...doar sa stau cu ochii-n bezna pe mal de mare...
Macar cateva dimineti sa ma trezesc inaintea lui si sa beau cafeaua pe indelete, adica pe indelete, da?! S-o savurez lenes cand abia se mijeste de ziua..  (Zau ca asta nu e imposibil. Daca o sa adorm si eu cu el pe la 21-22....si daca nu se mai trezeste peste noapte..pe la 6 am eu am deja somnul facut si-s in stare de functionare)
Sa fac iarasi cura de peste...ca tare-mi place cum se gateste pestele in 2 Mai...

Atat. Nu-i asa ca nu-mi doresc multe? :)
Da, stiu, mai bine nu-mi fac planuri..Da' de visat nitel se poate, da? :)

Comentarii

  1. Sa ti se implineasca dorintele! Sper sa aveti un timp excelent, va invidiez ca sinteti asa aproape de mare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim, sper sa fie bine pana atunci caci iar ne luptam cu o problema de sanatate... :(

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu