joi, 6 iunie 2013

1an si jumatate de Andrei Stefan

Vad ca mi-am facut un obicei din a scrie destul de rar aici, dar va asigur ca acest lucru se va schimba cat de curand..Cert este ca, asta ca sa inchei subiectul din postarea anterioara, am gasit om si ma bucur de asta. Ce va mai fi..vad pe traseu.

Dar subiectul important al zilelor noastre este tot Andrei care, pe 3 iunie, a implinit varsta de 1 an si jumatate. Sau, cum spune celalalt Andrei, 18 luni.. The same :)
Ca o paranteza: In fiecare an copilul nostru va implini x ani si jumatate in aceeasi zi in care tatal meu isi aniverseaza anii, anul acesta el a implinit 76 de ani. Este un om special, este un om foarte activ (tocmai si-a luat bicicleta si se plimba prin Parcul Tineretului), este un om care a devenit mai flexibil si mai maleabil cu varsta- spre deosebire de multi altii. Sunt mandra de el, chiar daca anul acesta nu ne-am vazut pe 3 caci vremea si programul copilului si jobul meu ne-au cam facut programul zilei (3 a picat intr-o luni..)

Asadar..revenind la Andrei Stefan...stiind ca ziua lui va fi intr-o luni si ca mi-era imposibil sa-mi iau concediu (ca un facut fix pe 3 era ziua in care deparatamentul meu a preluat de la colegii din Ungaria un nou proiect la munca, asadar era exclus ca in ziua aia sa lipsesc..) am profitat din plin de 1 Iunie si de cateva evenimente pentru copii organizate prin Bucuresti. Mai exact -sambata dimineata am fost (oricum mergeam) in Parcul Cismigiu, unde era ceea ce s-a numit Cismigiul Copiilor. Frumos, probabil si mai frumos pentru cei mai mari caci erau posibile tot felul de activitati: desenat cu creta, pictat, modelat, urcat pe Corabia Piratilor, sarit printr-o casa din aia gonflabila, vorbit cu zanele care impanzisera parcul... Noi doar ne-am uitat la ele, in rest ne-am vazut de activitatile normale de acolo: hranit porumbeii si vrabiile, alergat dupa ei/ele, chiuit de bucurie cand ele zboara, mers la tasnitoare sa ne balacim, mers la lac sa vedem barcile, un pic de tobogan...din astea..clasice. :)

Ce-a facut prima oara este ca a stat pe scaun la o terasa... Nu noi l-am pus (noi nici nu visam ca ar fi posibil) ci el s-a dus si s-a cocotat pe scaun..Iar cand i-am dat si "bobo"- adica biscuiti- apoi acolo a ramas vreo..mmm..cred ca vreo 15 minute.. Un succes! :)

Si ...sa nu cumva sa uit...am mai vazut si.."marionetele"- cum le-a zis un nene din aia care pazesc parcul. Ma rog, am incercat sa le vedem, caci ele nu erau..de fapt. Explic: ne zice un nene "Trece acum fanfara cu marionete cu tot"..asa ca ne asezam noi cuminti pe marginea aleii ca sa ii aratam copilului marionetele.. Eu chiar le asteptam cu nerabdare, gandindu-ma ca vor fi foarte haiosi oamenii mascati si deghizati...si ca, probabil, sunt din aia pe picioroange sau ceva de genul... Si trece fanfara cu fetele care ii deschideau calea..si vine alaiul de oameni din spatele fanfarei..si noi asteptam marionetele si ne uitam cu mana streasina in zare..si ele tot nu apareau.. Si ii tot spuneam copilului: Hai, mami, sa mai stam  ca vin si mariontelele.. Nenea de la paza ne aude si spune pe un ton afectat si usor cu repros "Pai da ce nu le-ati vazut?? Erau in fata la fanfara!".. Am murit de ras si eu si Andrei Sr, iar copilul nu a inteles de ce nu mai vin marionetele promise (nu ca ar avea idee ce-s alea). Sa va arat cine erau marionetele in mintea lui nenea de la paza..?
Ei, asa da marionete, nu?
Am bulversat rau copilul..asa ca daca vreodata le va spune unor fete imbracate asa ca sunt marionete..sa stiti de unde i se trage... :)


 Dupa somnul de pranz, de 3 ore in cap, am imbarcat copilul si am facut o vizita la Bookfest. Nu va voi spune mare lucru despre carti, dar va pot spune ca i-am luat o carte cu 3 pagini si 7versuri pe care am dat 10 Ron. Trebuia sa-i luam ceva ca sa reziste in carucior cat am facut noi turul de expo. Apoi ne-am ales cu un Kurtosh-pt tati, cu o langoasa cu branza-pt mine, cu fructe, iaurt si bobo-pt copil. Care a fost hranit in parcare. Dupa ce-a bantuit minute bune printre masini, pipaindu-le, razand la ele...(dar despre masini voi scriu mai mult, separat)

Las fotografiile sa vorbeasca in locul meu, despre cum a fost acolo. :)
Iar masa luata in parcare arata asa..





Deocamdata atat. Revin..cat de curand.




 


2 comentarii:

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉