marți, 11 iunie 2013

Ce mai facem, cat mai vorbim..

Creste frumos...vesel in continuare, dar si cu vagi semne ca devine putin mai retinut/timid cand este inconjurat de persoane pe care nu le cunoaste. Am venit cu el pe la birou, fetele nu-l mai vazusera din toamna si au observat schimbarea. Sigur ca aceasta mica schimbare nu il impiedica sa fie la fel de curios si de doritor sa stie la ce folosesc toate butoanele pe care le intalneste in cale (gen imprimanta, pc, etc).

Scriu ca de obicei, ca sa nu uit ce fel cuvinteste acum.. Mult. Majoritar pe limba lui, dar si repetand cuvintele pe care i le spui..mai exact prima silaba a lor, in cazul cuvintelor mai lungi. :)
Asadar va puteti imagina ca el spune "Ca" la caine, caracatita, copac, capac si la alte cele... De fapt, le spune "ca" sau .."caca" :)
Continuam cu lista, probabil incompleta, dar atat imi amintesc acum:
bus- autobuz
brrr-masina
ata-roata
cacieta- bicicleta/motocicleta
puf- pufuleti
bobo-biscuti, bomboane, orice chestii care seamana a biscuiti
coco-cocos
am-ham
aca- rata, broasca
catica- furnica/ portocaliu  :))
caicai- ceva ce nu stim inca.. cred ca e doar exersarea vocii si bucuria de trilui cu ea :)
aba-alba
aga-neagra
gaga-galben
ohu-rosu
ede-verde
bebe-bebelusul/copilul
ati-tanti
nenea-nenea
puu-puiul, porumbleul
este(usor peltic) -peste
dus, usa (cu s peltic) dushul, usha
Vechile si desele: tata, mama, apa, caca, papa.
Plus Ada- Diana; Lala-Laura (bona)

Apoi vine categoria de animale pe care NU le spune nicicum..adica daca ii spui numele animelului el spune imediat cum face, dar numele nu il repeta. Rage cand ii spui leu, grohaie simpatic cand ii spui de porc, topaie si face uhuhuh cand ii spui de maimuta...
Se alinta si imita cand i se spune "cum face bebe cand plange" sau "cum face bebe cand rade" sau "cum face bebe cu ochiul"...Avem jucarie vie, ce sa zic! :)
Face niste conexiuni de-ti sta mintea-n loc.. Ma rog, mie-mi sta! :) Cand e la soare si simte ca-i cald zice ufff si te duce la umbra, cand vede capace de canalizare anunta aratand cu degetul "Apa-apa" si asteapta sa te bucuri ca stie asta:), cand picura apa pe el (s-a intamplat de la un aer conditionat de la o fereastra) baga rapid un "poua" si-si trage copertina caruciorului peste el sa nu-l ude:), i-am zis ca bebe inoata (era unul la tv) si a zis imediat "Apa"... Mai sunt si altele pe care sigur nu mi le aduc aminte ...
Danseaza si canta! Pe bune! 

Cam astea despre cuvinte/comunicare.
V-am spus ca e vorbaret, vedeti c-am avut dreptate. De altfel..cu cine sa semene tacut, ca doar ii stiti pe amandoi parintii...:P

Bonus la postare: cateva foto. Una din parc, de aseara, ca sa vedeti ce gasca vesela era afara...
Altele din casa, ca sa vedeti ce vesel era ieri cand a venit de-afara. Si sa stiti ca asa e mai tot timpul, cu exceptia momentelor in care vrem sa-l imbracam sau sa-i schimbam pampersii :). (Atunci e cu drame si cu plans de zici ca-l torturam....)





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉