luni, 20 mai 2013

Intamplari cu copil. Bonus: vis de mama!


A trecut si weekeendul asta...e deja un cliseu sa spun ca nu ma prind cand trece vremea... 
(Ma gandeam ieri ca mai avem 2 luni pana la vacanta la mare, in prima faza mi s-a parut mult, apoi mi-am dat seama ca nici n-o sa ma prind cand s-a facut august... )

Ne distrug aia padurea de la Parcul Operei....adica s-au apucat de defrisat si de sapat..am inteles ca se fac terenuri de tenis (aviz amatorilor). Va spuneam aici despre Parcul Operei, parcul unde am venit zi de zi, constant, aproape un an de zile..parcul cu baietii aia renumiti, stiti voi care :)
Ei, bine, gata cu padurea, ceea ce ma face sa cred ca o sa dispara si veveritele...si asta ma intristeaza... Dar...asta e...padurea din mijlocul parcului nu apartinea primariei, iar proprietarii au decis sa faca terenuri de tenis..so..nu putem decat sa acceptam ce se intampla..
Acest lucru, impreuna cu faptul ca aici nu avem umbra, ne face ca si in weekenduri, dimineata, sa mergem in Cismigiu... E la 10 minute de casa, avem umbra, avem multe locuri de joaca, avem apa si barci pe ea, avem ratuste, avem porumbei multi si frumosi...E bine acolo! 
Iar duminica ne-am intalnit cu Ana si cu Tudorul ei. Ne-a placut, speram sa mai repetam, speram ca tinerii sa fie mai comunicativi unul cu altul..cand vor mai creste. Temperamente partial diferite, Ana imi spunea ca Tudor nu e asa de repezit...Andrei..v-am spus cum este. Chiar asa...vorba Anei, unul e cu Sting, altul e cu Ozzy. :) Drept e ca sper ca Andrei sa nu rupa gatul porumbeilor cu dintii, cand va fi mare :)). Nici alte gaturi.... Si sper ca nu cer prea mult! Tudor mi-a palcut si ma bucur mult-mult ca l-am vazut, chiar daca n-am apucat sa stau prea mult la un loc cu el..caci, deh, un copchil tragea intr-o parte, altul in cealalta... Data viitoare va fi mai bine, simt! Are si primele 2 mici julituri in genunchi. Mici, nu mari. Si n-a urlat mult cand a cazut. Mai mult a urlat cand l-am luat eu pe sus de la un loc unde se juca cu niste copiii mai mari..

Ieri seara a fost si buni(cul) in Parcul Operei, s-a alergat cu el, ne-a plimbat, ne-a obosit pe toti:). Chiar..asta e mai noua...sta putin intr-un loc, se joaca o vreme, apoi, cand vrea sa plece se duce si incepe sa traga/impinga de carut. Si iti face semn ca gata, vrea sa plece de-acolo... Si pleci, te opresti unde vede altceva intereseant...sta ce sta si acolo..apoi iar vrea sa plece..A inceput sa mearga mult, ii place -pe bune!- sa se plimbe. Sa se zgaiasca la oamenii de pe banci, se duce acolo, in nasul lor si se holebaza la ei pana il baga in seama.. Si apoi, dupa ce i se adreseaza 1-2 cuvinte sau cate-un zambet..incepe sa faca pa cu manuta si pleaca... Dar se mai intoarce de vreo 5-6 ori facand pa...sa fie sigur ca si-a luat pe indelete la revedere.. Daca ii spui sa te astepte, in 99% dintre cazuri chiar te asteapta.. Si daca n-o face, oricum se opreste daca nu te mai vede, adica daca nu te-ai dus dupa el. E drept ca nu mizez pe asta, caci nu vreau sa risc prea mult..asa ca prefer sa merg dupa el cand o ia la picior...

Cred ca incepe sa se prinda ca nu sunt cu el ziua, in timpul saptamanii...Sau nu stiu daca e bine spus "sa se prinda", dar in mod clar simte lipsa mea..caci in weekend unde sunt eu vrea si el... ORIUNDE - adica inclusiv cand merg la baie se intampla sa se intinda pe jos, in fata usii, si sa se uite pe sub usa :)).

Cere "bobo", care nu, nu-s bomboane, ci sunt biscuti. Cand trecem pe langa magazine arata si spune "bobo" sau "ufu" (care-s pufuleti). Cand trecem pe langa carciuma de unde mai luam mancare gatita, arata si spune "papa"... Incearca sa spuna dupa tine cam tot ce spui...unele-i ies mai bine, altele mai putin bine... Numele lui Tudor i-a iesit cu ususrinta, un fel de trrrudor- din ala ca un zgomot de motor de masina, dar i-a iesit :) Annnto- sau ceva de genul asta, e baietelul de 2 ani de la Opera, Anthony. Reshh- este Rares, cel de 1 an si-o luna...
Vesnicele culori la masini..aba, aga, gaga, ohu....
Cand vede Matiz albastru zice MAMA!! Yessss, recunoaste copilul masiniaaaa!!!
Cam astea mi le aduc aminte acum, unele cred ca le-am mai zis si prin alte postari, dar cum nu mai stiu ce-am zis, mai zis o data :)

Se duce la Ta-taaaa la calculator, sa-l ia pe genunchi si sa-i puna clipuri si muzica, pe youtube... Si Andrei asta face...dupa cateva secunde (uneori) vrea alta (ata-ata) si Andrei se executa...Si o tine asa..muuult timp. 

A cazut in casa, incercand sa se urce singur in tricicleta..cu tricleta peste el cumva..dar n-a zis nici pas (bine, nici n-a cazut rau, doar pozitia era cam aiurea)Statea acolo..cu aia peste el si cu ochiimari si mirati :) A asteptat sa il extrag de sub ea..apoi a incercat iar sa se urce in ea. Clar, tre' sa mai iesim si cu ea!!! :)
Sambata, in timp ce dormea, s-a pocnit la gura si si-a spart un pic buza..in somn.. S-a trezit probabil de la durere, dar eu tot ma mir cat de agitat doarme... Si asta am vazut-o si intr-una dintre noptile in care am adormit in camera lui.. Pe la 3 am, m-am trezit ca se ridicase in fund..se uita in jur buimac..apoi s-a trantit rapid la loc si-a adormit instant... Dar s-a trantit zdravan, adica a dat si cu capul in gratiile patului...Si asta o face (se pocneste) frecvent in somn, in timpul foielilor lui...asta e..n-avem ce face...poate era mai bun patut din ala ca tarcul, dar acum nu are sens sa-l mai schimbam..cand l-om schimba in schimbam cu unul de baietel:) Desi..presimt ca va cadea de multe ori din patul ala... 
(acum recunosc ca imi vin in minte momentele in care ma trezeam cu capul in locul picioarelor-in patul meu; ori de-a latul, ori...si asta patesc frecvent...)

Mancam bucatele, maricele!! Asta este cea mai mare victorie. (Sau..ma rog..e la egalitate cu adormitul in patut ascultand muzica de la cd & povestea mea.. ) Si pana acum manca, dar numai unele chestii...ori acum deja mananca si legumele cu carnita, maruntite cu furculita. Yupiiii!!!

Inca o noutate este ca nu degeaba baleste iar maxim! Ii iese si al doilea rand de masele! Adica alea care multora le ies catre 2 ani... Cred ca-i normal sa-i iasa mai devreme si astea, din moment ce caninii si primul rand de masele i-au iesit (toate 8!!!) la 1 an!

Conform masuratorilor de joi copilul are 12,200kg si 82 cm. Dar asta cu lungimea iese mereu mai mica la doctorita lui decat la Medsana, unde-l mai duce la cate-o checkuiala. Cica este fix la mijlocul (pt varasta lui) segmentului de lungime; ia la greutate este la 75%. Insa, jur, nu este grasun..ba chiar uneori (cand ii simt coastele, cand se intinde..) mi se pare slab :) 

De jucat se joaca -in casa- cu masinutele, cu cuburile, cu legourile...plus ca aseza si reaseaza obiectele pe rafturi, in cutii, etc... Afara...cu pietrele (pe care IAR a inceput sa le bage in gura..), la nisip, putin pe la tobogan... Plus plimbarile de care deja v-am zis..merge muult si din ce in ce mai bine :)

Cam astea mi-au trecut prin cap despre copil...
Despre mama lui...va spun doar ca, fiind in mijloc de proces de recrutare pt departamentul  de call center..si find si usor stresata pe tema asta (usor??!!hm..) ce-am visat eu azinoapte?? (dupa meciul Stelei si aberatiile lui Becali de dupa meci..) Ca am fost anuntata ca mi s-a adus un om si ala era..Becali. Care injra clientii, dar n-aveam voie sa-l dau afara ca era pila nu stiu cui... Si inca un om:
Catherine Zeta-Jones...si toti beietii se holbau la ea, nimeni nu mai lua telefoanele..eram turbata. Nu stiu ce s-a mai intamplat, caci a sunat alarma si m-am trezit din acest..aproape cosmar! :



Gata, am scris in nshpe etape postarea asta, dar am reusit sa spun cam tot!!


p.s.
Cum era sa uit: mancam capsuna. Da, deocamdata 1- sambata. 2 -duminica. Azi il paste o portie mai mare. Asadar Andrei va avea competitie la ele, iar eu la pepene galben (caci si asta-i place!). Daca adaug pe lista mangi si banana- avem lista fructelor pe care la haleste bucatele/mestecand tacticos. Merele si perele, tot pasate..oricat de bune-dulci-zemoase ar fi... Well...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉