luni, 15 aprilie 2013

Vizitam parcurile. Prima statie: Cismigiu.

Weekend cu tricicleta, cu bascheti noi rosii cu Cars, cu Cismigiu in trei, cu Parcul Operei cu Diana, cu mult soare si vreme frumoasa, cu vata de zahar si banana, cu masnuta noua de la Tommy (v-am mai zis ca matusa Diana e cheltuitoare?), cu niste hainute noi si altele gata de dat caci desi sunt noi-noute cu eticheta chiar deja nu-i mai vin (da, am facut minicuratenie de primavara -prin dulapul lui Prichi), cu tot ce-i trebuie unui weekend ca sa poata sa fie numit minunat!!

Weekendul nostru in imagini..mai jos..
Am cules flori...


Am mancat banana-unii- vata de zahar-altii. A incercat sa fure din gura mea vata de zahar, dar nu i-a mers... :)
S-a plimbat si pe jos..cand cu tati, cand cu mami...

 A ras...sau a fost serios si sobru...

A adunat pietre...in Parcul Operei...




In curand adaug si foto cu tricicleta...
Asteptam primavara completa, ca sa vizitam zoo...Abia asteptam sa vedem cum va face la animalele de-acolo... :)

Hai s-aveti o luni suportabila! Poate chiar buna!? :)




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉