vineri, 12 aprilie 2013

Maruntisuri de tot felul...

Spune un fel de "ate" care inseamna lapte. De "poua" v-am zis deja. "Ab"- este culoarea alb. Ceva gen "ocu" este ochiul si-l arata la steluta de mare cu care face baie sau la mine sau la animalutele lui, un fel de "chea" este urechea si se trage de-a lui..Un "dus" usor peltic este dusul... De altfel este usor peltic la mai multe cuvinte, asa cum a previzionat Andrei de cand a vazut cum isi tine limba peste dintii de jos:)). "Baba" spus cu un anumite accent este bebe... Ramane cu gura cascata (la propriu) cand ii spui raspicat, pe silabe, unele cuvinte mai complicate...si rade cand le aude si NU incearca sa le imite cu sunet, doar da din buze ca si cum ar vrea sa spuna ceva, numa' ca nu o face:). "Ata" este alta. (de exemplu: cand face lego, pune o piesa, apoi "ata" zice si ia alta si-o adauga, ata..si ia inca una..si tot asa pana le face pe toate. Ieri l-am lasat sa vad ce fel le pune el dupa capul lui...si i-a iesit o chestie din cuburi cu o forma absolut futurista..regret ca n-am pozat-o, dar a si distrus-o in cateva secunde dupa ce-a terminat-o..).

Incearca sa se urce in tarc...din afara lui, daca acolo a poposit vreo jucarie pe care si-o doreste atunci. Se prinde cu mainile de marginea de sus si incearca sa se ridice in maine..e extrem de haios/caraghios cum se chinuie el cu picioarele falfaind in aer, fara sprijin la ele...incercand sa se arunce inauntru... 

In parc, zilele trecute, s-a urcat in..caruciorul altui copil! Singur, intr-o secunda. Se instalase comod, pentru ca asa ajungea la o jucarie pe care-o filase el la carutul aluia.... 

S-ar putea sa inceapa si la el perioada cocotarilor?? Nu stiu..deocamadata e inca pototlit la subiectul asta...nu face prea multe din astea. Ceea ce ma cam bucura, caci la cat de neatent si de repezit este..nu-l vad bine cu cocotarile lui...

Ieri, in parc, l-am gasit cu Tati facand piramida de pietre...adunase baiatul o gramada serioasa, le punea pe banca in gramajoara, la dadea jos, iar le punea pe banca...una cate una..cu mare atentie si grija... Cam la fel cum face cu toate cartile din raft... cu toate hainele din sertare... Scoate tot...pune la loc..iar scoate..iar pune..ce placere o gasi in asta zau ca nu pricepem! :)

Cam astea mi le-am adus acu' aminte..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉