vineri, 12 aprilie 2013

Pro si Contra tricicleta

Dupa indelungi procese de meditatie...am decis sa-i luam tricicleta.
Mai exact asta:

Au fost, evident, argumente pro si contra. 
Pro: se duce la tricicletele de genul asta din parc, merge si pe post de inlocuitor de carucior (caci pana la parc mergem in carut, inca) si e buna si cand nu va mai fi nevoie de el, e practica si are roti din cauciuc (nu plastic din ala care se face praf in cateva saptamani/maxim luni), are centuri ca sa il tina in ea si cand vrea sa sara:) (din aia fara centuri n-ar merge caci nu cred ca ar sta in ea mai mult de 5 minute..); e mult mai usor de manevrat cand esti singur cu copilul (care mergesingur) in parc si el o ia ba in dreapta, ba in stanga, iar tu nu stii cu ce mana sa mai impingi si carutul si cu ce mana sa mai apuci si copilul... Si, nu in ultimul rand, a mea sora este pro---caci ma bazaie de luni de zile sa-i luam asa ceva:))
Contra: ca orice chestie din asta pt copii, timpul de utilizare e limitat...adica ne asumam un cost deloc mic (este 520 ron) pentru un obiect care va deveni -in aprox 1 an- inutil. 
Dar cum cum multe din cele utile-scumpe pt bebe (scaun de masina, scaun de masa, carucioare, premergator.etc) le-am primit, nu le-am cumparat...merita si el o investitie majora! :) Am zis! 
Asa ca...in weekend ne vom da cu tricicleta prin parc...so..sa ne tineti pumnii sa avem vreme buna, da??!!!?? :)

Vreme buna si plimbari frumoase va dorim si voua! 


3 comentarii:

  1. poate ne vedem in parc:) ca nu avem bube:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Da,da,da!! Sa ne vedem -zic- cu domnul T. cel mare si care amesteca faina cu apa minerala si care asista la facerea brioselor! :).
    (Ce mi-a placut ce-am citit la tine!! :P )

    RăspundețiȘtergere
  3. bine ca n-ati facut bubele alea!!! :)

    RăspundețiȘtergere

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉