joi, 10 ianuarie 2013

tu ce te faci cand te faci mare??

Printre traduceri de contracte, mailuri, clienti, telefoane…iau o pauza de respiratie si scriu repede-repede doar atat: topul meseriilor pentru care Andrei pare ca ar fi pregatit:
1. MECANIC (auto sau…de orice fel.)- suruburile, piulitele, saibele, gauricile, toate din gama asta sunt super atragatoare..trase cu degetele, cu unghiile, cu ..dintii :) Studiate indeaproape.
2. ELECTRICIAN – fire, prize, cabluri, telecomenzi, combinute, toate electronicele si electrocasnicele sunt minunateeeee
3. BUCATAR – cand da iama in oale si-n toate cele din bucatarie, n-ar mai pleca…
Asta asa..la prima strigare..pentru un TOP 3.
Gata..inapoi la munca (multa rau azi!) si, in scurt timp, dam o fuga pan’ la medicul lui de familie..unde stim ca ne vom cam enerva (noi, parintii, nu el!)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉