miercuri, 9 ianuarie 2013

Seara de studiu

Ieri am avut seara de studiu…si anume: sa intelegem cine face zgomotul ala in baie; cine/ce este ea; cum functioneaza; de ce si, mai ales, cat timp se invart hainutele mele in ea; de unde vine apa, pe unde iese apa si ce e cu butoanele alea care se rotesc singure… :) Asa ca am stat vreo 15 minute pe genunchiul lui Mami, destul de temator si foooarte atent, ascultand ce ne spunea ea (chiar daca mare lucru nu intelegeam) si comentand -din cand in cand- cu cuvintele noastre de copil de-un an si-un pic. Am fost fooarte multumit si nu ne-am apropiat de obiectul ala care tremura si sforaia si mugea ca un animal necunoscut, doar l-am privit cu interes.

Apoi…ne-am mutat in bucatarie, in dulapul cu oale si castroane de plastic si tavi si catesimaicate. Foooarte interesant si aici, asa ca am studiat si aici putin…Mai putin ca la masina de spalat, caci nu este la fel de interesant, dar tot am stat vreo 10 minute…caci zgomotul acela de cratita data de podea nu poate fi egalat de nicio muzica din lume!!! :)

Voi ati mai invatat ceva nou zilele astea…???!!!??

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉