vineri, 11 ianuarie 2013

mici-pitici

Sa updatam lista de “ce mai face nou”…
Da, chiar zice caca, de 2 ori a zis inainte sa faca si apoi a facut.. Eu zic ca e intamplator, dar …cine stie..mai studiem :)
Cu oaia..am bulversat copilul…eu nestiind nici pana in zielele noastre daca oaia face meh sau beh (?????) ii spuneam cand intr-un fel, cand in celalalt…Rezultatul: cand arata si cere oaia lui de plus (se numeste Jiji, ghiciti de ce..nu?) spune “mah, bah”…
Cand ii face Andrei semnul de pusi (mana la gura si pupatura trimisa in eter, catre copil) isi pune si el mana la gura si scoate un zgomot cu gura in ea ( :) ) apoi o intinde in are..evident, fara sa sufle, caci nu stie sa sufle..
Seara, cand vede micuta lui periuta de dinti si pasta (da, avem asa ceva de cand avea primii dinti!) deschide gura si-mi “intinde” dintii de sus la frecat. Stiu ca face asta pentru ac stie ca dupa “spalarea dintilor” vine momentul in care il las sa milfaie nitel la periuta din silicon care tare-tare ii mai place…
La baita ne intinde talpitele la pupat si rade tare-tare-tare cand il gadila Andrei cu barba..
A inceput sa pape bucatele mici (neblenduite) de ..legume fierte, paine, banana, prajitura de casa, mandarina… Favorita in materie de legume: ardeiul rosu! La fructe inca nu ma prind..cred ca banana, dar inca nu am incercat prea multe, asa ca e cam devreme sa spunem….

Revin..candva..
Sa aveti uichend placut!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉