miercuri, 9 ianuarie 2013

Leapsa

Din blog in blog, am ajuns la un blog unde-am dat de-o leapsa care m-a amuzat si m-a facut sa raspund si eu …asa….de dragul jocului… 
So…de la Catrinel ia sa vedeti ce am preluat/la ce am raspuns..
 1.      Aștept 2013 pentru că:
Este anul in care Andrei va incepe sa mearga si  sa vorbeasca…si o sa fie super fain… este anul in care va intelege ceva mai mult din vacantele noastre (anul trecut era prea bebelan sa priceapa ceva, nu ca acum va fi foarte mare, dar..orisicat..)
2. La anul m-aș muta o lună:
intr-un loc fara iarna, cu temperatura de minim 17grade, cu plaja si apa si hamac …
3. 2013 ar putea fi diferit pentru că:
..pentru ca niciun an nu-i la fel cu altul, orice-ar fi, oricum ar fi, evident ca aduce noutati..

4. Ultima ceartă cu cineva am avut-o pentru că:

… m-a enervat rau si pentru ca m-am dezobisnuit sa ma enervez la munca/pe munca..din simplul motiv ca nu am mai dat pe la munca 1 an..De ce m-am certat? Pentru ca detest oamenii lasi si care se ascund in spatele altora cand gresesc…
5. Sunt dezamăgit/ ă de produsul :
Nu este chiar un produs..la modul ala clasic…mai degraba e un serviciu: si se numeste (n-ati ghicit inca??) cresa privata LA (sa nu le fac chiar un deserviciu, desi ar merita si mai rau de-atat!!) !!! Povestea o stiti deja, asa ca…n-o reiau!
6. Aș mai retrăi luna…
Decembrie, dar fara febra copilului fix de ziua lui…si fara viroza aia urata pe care-a avut-o…si fara inca vreo cateva chestii neplacute… As pastra Sarbatorile exact asa cum au fost, insa! :)
7. Sunt mai înțelept/ înteleaptă cu un an pentru că:
…pen’ ca am inceput sa invat ca nu sunt eu cea mai importanta din viata mea, ci un baietel  care creste frumos si care a devenit nambaroanu vietii mele
8. Gratis ,în clinica unui estetician as încerca intervenția…
Rinoplastie. Asta pt ca am facut una (ma rog, am facut operatie de deviatie de sept combinata cu rinoplastie) care n-a fost taman reusita… mi-as face nasul inapoi cum era inainte sa cad cu el in gheata (desi si acum arata bine—stiti ca nu-s modesta doar!!— dar ..era carn..si nu mai este :)   )
 9. As face schimb de job cu…
…un ingrijitor de la un bazin din ala unde poti inota cu delfinii… Macar pt o luna!!!

10. La sfâr
șit de an îmi fac întotdeauna – sau nu-mi fac niciodată un bucket list (lista cu lucruri faine de văzut/făcut/îndeplinit) pentru că :

 Cateodata imi fac. Nu intotdeauna. Nu neaparat la final de an, ci chiar si pe parcursul anului, cand ma apuca…De ce? Pentru ca imi place sa visez, dar si mai multi imi place sa-mi indeplinesc visele!! Bucket listul updatat periodic ma ajuta sa nu uit ca am vise de transformat in realitate. :)

Ceea ce va doresc si voua!!
:)
:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉