luni, 14 ianuarie 2013

d-ale jobului

…taman cand vine ziua mea se trezesc cei care ne-au cumparat ca vin in Ro sa ne trainuiasca…
tristete cat cuprinde…unu’ ca in loc de 6 ore o sa stau 8…doi ca traingul va fi in sediul de la mama naibii, vis a vis de ikea, deci ca sa ajung la 9 acolo tre’ sa plec pe la 8.30…trei ca tre’ sa iau o tipa de la Ramada, de la hotel (matizul meu cu scaun de copil in el si cu lopata si matura si tot ce trebe’ pt dat zapada…va avea onoarea sa duca pe d-na :) )si asta chiar la 9 fara ceva…
si, nu in ultimul rand, cum va spuneam..pe 16 e ziua mea si nu-mi surade deloc ideea ca mi-o voi petrece asa..acolo… :(
asa ca… iar am devenit nostalgica dupa vremurile in care sedeam bine-merci acasa…
da, stiu, e cazul sa incetez cu nostalgia asta..ca vremurile alea nu se mai intorc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉