vineri, 2 noiembrie 2012

Pe scurt despre Psihologul Meu :)

“Mami, eu cum am venit pe lume? Cum te-ai cunoscut cu Tati?” “Pai, puiule, eu am fost la Psiholog…Tati era Psihologul, iar tu ai venit pe lume pentru ca Mami s-a indragostit de Psiholog…”… Dadadada, asa ii voi spune copilului meu, neomitand sa-i spun ca este vorba de un anume psiholog, mai exact de Psihologul Muzical:)
Emisiunea realizata de Andrei Partos in noptile de vineri, emisiunea care va spuneam ca ma tine treaza, azi aniverseaza 10 ani!! Psihologul Muzical are 10 ani de nopti de vineri in direct, cu invitati din toate ariile artistice. Au fost in studio actori mari (sa va spun numai de Marcel Iures, Oana Pellea, Florin Piersic, Medeea Marinescu, Emilia Popescu, Marius Manole…asta asa, la prima strigare..) foarte multi muzicieni fie ei celebrii -fie ei debutanti; oameni din sport (Carmen Bunaciu, fetele de la scrima, campioni cu care ne mandrim cu totii); oameni de televiziune…si, in rezumat, oameni care asculta muzica-caci muica ne-aduna pe toti la un loc intr-un mod minunat! Sa va spun ca muzicile difuzate sunt dintre cele foarte dragi sufletului meu? V-am spus, nah! :)
Asa ca…ii spun La Multi Ani si La Multe Editii la fel de frumoase.
Si continui cu povestea personala care ma leaga de aceasta emisiune si de Omul ce-o realizeaza.
A fost odata ca niciodata—–asa incep povestile, nu-i asa? A fost odata o noapte de vineri in care nu puteam sa dorm si, cum nu am fost nicicand o impatimita a cluburilor, ce puteam face…? Sa vad un film, doua, trei…sau sa butonez tv-ul..sau sa citesc o carte…sau..sa ascult ceva pe la radio. Si asa am descoperit emisiunea aceasta, din intamplare si insomnie, mai apoi am inceput s-o astept ca sa am parte de insomnie :)
Asa ca vinerile mele aratau ca dupa un sablon..veneam acasa de la job, bagam un somn, iar cand ma trezeam imi faceam cafeaua si asteptam miezul noptii. Ca la Revelion :)
Intr-o zi a aparut si forumul emisunii, m-am inscris pe el (singurul forum pe care m-am inscris in viata mea) si am devenit forumista activa si ascultatoare fidela. Si uite-asa, intr-o buna zi de decembrie, m-am trezit invitata la emisiunea draga mie… Editia la care am fost a fost la inceput de ianuarie, dupa Revelion, cu cateva zile inainte de ziua mea… In 2009.
Asa am ajuns sa cunosc personal Omul din spatele vocii de la radio, iar noaptea aceea a fost minunata. Dincolo de partea vazuta a lucrurilor a existat si “ceva”-ul acela care a fost doar inceputul unei frumoase si nebune si nonconformiste relatii. :) Despre acest “ceva” nu voi da detalii, dar va pot spune ca …la trei ani distanta de la acea noapte….copilul Psihologului Muzical si al meu implineste 11 luni!!! :)
Sa ne traiasca si sa ne traiasca si Tati.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉