duminică, 4 noiembrie 2012

11 luni

Asadar…iata ca au trecut 11 luni de cand suntem trei. Ieri le-a implinit si le-am sarbatorit cu una dintre cele mai lungi iesiri in parc (4 ore-cu somn inclus), cu tortul lui Tati (pentru cei 1o ani de emisiune), cu intalnire cu Monica si Cip si Alexandru-cel-de-doua-luni-al-lor in parc, cu vizita si cadou de la matusa Diana (bai, Diana-i sor-mea, da!)…
Ma uitam la cel mic al Monicai si Cip si nu-mi venea sa cred ca si al nostru a fost atat..ba chiar a fost muuult mai mic de-atat :)
Acum..are 8 dinti, cu care MUSCA zdravan :) , merge tinut de manute, scoate tot felul de cuvinte pe limba lui (efectiv ne spune lucruri, doar ca noi nu le prea intelegem), zice si ta-ta…si un fel de ta-ti si ma-ma ori me-me :) …face pa, cand are chef…face bravo si rade cu gura pana la urechi cand o face….imi arata nasul iepurasului cand il intreb unde este (nu si pe-al meu, insa)… Cauruciorul de la Elena -in care inota cand l-am luat- isi arata utilitatea zonei de tinut picioarele, unde ajunge cu usurinta si bocane mandru nevoie mare de ghetele lui. Asta cand nu se straduieste sa-si deschida sireturile (am renuntat la incaltarile cu lipici, caci alea zburau instant din picioare si le adunam de prin parc, de pe drum…). Este un copil de care n-am de ce sa ma plang…sta si singur in tarc, sta si singur in carucior la baby tv cat ii pregatesc fructele, daca Tati nu e treaz…se joaca si in patut cu jucarii sau tragand de animalutele lipite pe perete-langa patut. Daca am treaba in bucatarie, il pot lua cu mine si sta in scaunul de masa, cu ochii pe mine si pe ceea ce fac, jucandu-se cu diverse capace, borcanse, lingurite..orice numai NU jucariile lui :) . Este un copil foarte curios, presupun ca toti sunt asa la varsta asta. Chiar daca aceasta curiozitate este indreptata si catre ceea ce noi NU am vrea sa il intereseze..gen prize, cabluri, intrerupatoare, sertare, cd-urile lui Tati, papuci, rotile caruciorului, etc-etc… :)
Este un copil vesel, dar chiar pe bune vesel…chiar si cand il apuca plansul poate fi usor intors catre ras-daca il iei cum trebuie. Ma bucur ca am reusit sa trecem prin aceste 11 luni fara nicio boala, fara vreo febra (chiar si cand i-au iesit dintii si il chinuiau noaptea- am depasit fara febra momentele)…si TARE IMI DORESC ca si dupa ce-l ducem la cresa (caci cred ca asta vom face in cateva saptamani-cand ma voi intoarce la job) sa ramana la fel de sanatos si de vesel. Tare-tare imi doresc asta, zau!!!
A avut 3 vacante in cele 1 1 luni…prima la munte de ziua lui Tati, a doua la 2 Mai de ziua sora-mii, a treia la Costinesti. Ma bucur nespus si pentru aceste vacante, caci era important pentru mine sa vad ca un copil nu inseamna ca gata, viata s-a terminat, nu mai pleci nicaieri, nu mai faci nimic…cum pretind unii din cei care au copii. Ba da, poti sa faci multe, ba chiar le faci cu mult mai multa bucurie si ai multe satisfactii daca iti ies lucrurile alea!!!
Am avut si vizite/aniversari/zile de nastere cu tot cu copilul dupa mine/ noi. Ba chiar si un eveniment monden, la o tersa din Herastrau, unde a fost invitat Tati, si unde-am mers cu carucior si copchil dupa noi… Iar de-acolo ne-am mutat la alta terasa, tot in Herastrau, la ziua Simonei, de unde-am plecat pe la miez de noapte. (asadar asta a fost , daca ma gandesc bine, cea mai lunga iesire in parc cu el…am iesit pe la 16…am ajuns acasa la miezul noptii…)
Cat despre mine..in aceste luni…ma numar printre fericitele care au apucat sa citeasca vreo 10 carti (in vara, cat imi dormea copilul in parc, asta faceam)…am apucat sa mai vad si filme (deocamdata la tv, dar in curand vom incepe sa recuperam si sa vedem si ce mai avem pe dvd-uri)…am fost la…aaaa…cred ca vreo 6 concerte. La unul dintre ele cu tot cu cel mic :) . Reusita cu concertele este si multumita faptului ca am o sora minunata, care-i si super indragostita de nepotul ei :)
Este 4 noiembrie. Pe 29 (cel tarziu) incep munca… Maine vizitam inca o cresa privata, pe langa jobul meu, si sper ca asta sa fie cu noroc si sa ne placa si noua si, de ce nu?, si lui….
Mai am putine zile de stat cu el acasa, incerc sa nu ma gandesc la asta, ca sa nu ma apuce jalea maxima… :)
Cat despre cum aratam la 11 luni..pai cam asa…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉