miercuri, 2 ianuarie 2019

Acest frumos nebun...

L-am vazut. De cand a aparut imi tot propuneam sa ajung sa-l vad. Mereu contramandam, mereu aparea ceva... altceva, care imi schimba planul...
De data aceasta, l-am vazut.

Bohemian Rhapsody


N-am de gand sa comentez nimic despre el, stiu ca sunt tot felul de opinii, unele pro, altele contra.. 
Sa spun drept pe mine ma intereseaza daca ma face sa simt ceva. Daca e cu emotie sau nu. Daca-i fara emotie, daca-i fara macar cateva momente de "piele de gaina"...poa' sa fie cel mai ridicat in slavi film, nu-mi conteaza. 
Si da...oh, da!!! 134 minute au trecut ca un stranut scurt. Si nu m-as fi lasat dusa din sala... 
As fi stat inca pe-atat. Nu numai ca nu m-as fi plictisit, dar la ce nebunie de stari pe dinauntru meu  nascut filmul acesta...
Stiu sigur ca o sa-l mai vad. Vreau sa-l mai vad!!

Acest nebun frumos, incalcand si sfidand regulile...Freddie...

.......

Cand a murit, atunci..demult...am bocit cu lacrimi si muci ca la balamuc..
Crescusem cu viniluri cu Queen. Il iubeam pe Omul acesta.
Aseara, cumva, mi-am adus aminte ca nu i-am mai ascultat cam de mult timp...
Asa ca, da, ascult Queen...
Si cant, fals ca naiba, da' nu m-aude nimeni :)
Ok, maine poate sa inceapa (iar) viata normala....
Pana atunci, mai raman putin lipita de cer..ca-i cam misto pe-aici!

....
Rux, cea mai buna idee. Love you. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉