joi, 22 noiembrie 2018

Marea provocare

Daca as fi intr-o sala cu cateva sute de oameni si s-ar pune intrebarea "cine detesta regulile" va asigur ca eu as fi prima care as avea mana pe sus. Ba chiar cred ca as tasni in picioare, caci nu numai ca le detest, dar ma si mandresc cu asta!! 

Ei, desi eu sunt antireguli, desi eu sunt cea care considera ca obisnuintele sunt moartea pasiunii in viata asta, am o rutina!! Una pe care o respect cu sfintenie. Ingrijirea tenului. 
A fost mereu asa?? Categoric nu! (din pacate!)
In vremurile cand fata era ca un fund de bebelus nu ma interesa deloc sa fac ceva ca s-o pastrez asa. Pai ce, tineretea nu e vesnica? Nu asa o sa fie mereu? 
Surpriza: NU!!

Anii au trecut peste el. Si, intr-o zi, am descoperit ca anii au trecut peste el ceva mai nemilos decat au trecut peste restul corpului meu. Daca trupeste inca am norocul sa arat la fel ca in ultimii 10-20 de ani, tenul meu nu mai arata la fel. El a fost mai "lovit" de intemperiile timpului.

Asa ca am cautat solutii care sa compenseze cumva efectele oboselii, stresului, poluarii, fumatului (mda) .
Ritualul acesta exista de niste ani. 

De argila am auzit prima oara de la tata. Da, exact. De la tata, care are 82 de ani! El mi-a vorbit prima oara despre ea, iar eu am google-it, ca sa vad daca e asa cum mi-o descria el. Si am aflat multe.
Printre altele am aflat ca Nefertiti (se spune) o folosea pentru a-si spori frumusetea. Acum, deh, n-om fi toate Nefertiti, dar ar merita sa incercam sa o folosim, caci avem beneficii: hidratarea, detoxifierea tenului și protejarea sa împotriva efectelor stresului urban, regenerarea celulară naturală.
Normal ca Nefertiti habar nu avea de ele, dar noi stim, asa ca hai sa profitam! Mai ales ca s-au facut creme pe baza de argila. Masti. Seruri hidratante. Toata gama, tot ce-ti trebuie. Unde? La Farmec. Aici a aparut noua gamă Aslavital Mineralactiv, creată pe baza argilei 100% naturale.

Asadar...Sa ma intorc la ritual. 
Este seara. Chiar acum, cand scriu, este seara. Ca in orice seara m-am demachiat. Cu emulsia demachiantă detox si apa micelara cu argila.
O voce mica, care insoteste o privire iscoditoare, ma intreaba: 
-Ce faci aici? Haide sa citim povestea de seara. Mai ai mult? De ce faci asta?
- Ca sa ai o mama care va arata tanara mult timp. Ma demachiez. Uite, vezi ce ramane pe astea? (ii arat dischetle care tocmai au curatat tenul meu)
-Bleah, ce urat arata! De ce sunt asa colorate?
-Pai este fondul de ten dat dimineata. Ala maroniu, despre care ma intrebai ce este. Si sunt si praful si mizeria din aer. Orasul asta, pui, nu e cel mai curat oras. E poluat. 
-Adica aerul pe care-l respiram este murdar?
-Din pacate da.
- Si apa asta, cu care te dai tu, curata murdaria? Cum face?
- Da, curata murdaria. Si ajuta pielea sa se repare, sa nu mai "sufere" din cauza murdariei din aer.
-Ma bucur ca vei fi tanara mult timp. Mami? ..(pauza...zambet) imi poti face un gris cu lapte?
In timp ce laptele este pe foc, alerg la oglinda din hol. Am terminat cu demachiatul, pot sa imi aplic (sa zicem ca linistita) crema de noapte. Aleg o crema de netezire riduri de noapte, care asigura regenerarea celulara si elimina toxinele. Caci am. Si de unele si de altele. Nu multe, dar nici nu-mi doresc sa fie mai multe!! 
Pot sa citesc acum. 
(Asta daca nu cumva sunt in mijlocul unui SuperBlog, cand am ceva de scris...)

Dimineata. Maine! Alta rutina. Intre facut cafeaua pentru mine (ca sa pot functiona optim ziua) si pachetul copilului (pentru scoala) imi asez pe fata crema de zi. Crema antirid antipoluare SPF10 Aslavital Mineralactiv, ideala pentru inceputul meu de zi.  Incerc sa fac si un fel de masaj al fetei, ca sa intre mai bine in piele, in timp ce soptesc 
-Haide, pui, este deja 7.30, iar intarziem!
-Offf...e aproape intuneric!!!

Finally, cand copilul este trezit si isi mananca micul dejun, crema a intrat in piele, pot sa imi vad de machiaj.  Cat mai aproape de natural: un fond de ten, un rimel, gata!!! 

Ati aflat ce fel arata ritualul meu de seara. Si cel de dimineata. Nu ia mult. Jur ca nu ia mult, altfel nu mi le-as permite. 

Adaug  o data pe luna o "cura" de fiole cu colagen. Pentru ca ele contin un ser bogat in ingrediente active de ultimă generație: Cobiodefender-ul EMR, complexul Ferulan bogat în acid ferulic. 
Mai exact atenueaza ridurile, imbunatatesc elasticitatea si hidratarea pielii. Am nevoie? Oh, da! Am nevoie!! La 44 de ani, multa oboseala, mult stres si o viata in Bucuresti, va asigur ca am nevoie!! 

O data la doua saptamani vizitez cosmeticiana pentru tratament cosmetic cu pudra de argila si masaj. Ati incercat vreodata masajul facial? Este WOW! Jur! Iar in tratament este inclusa o mască detoxifiantă cu cărbune, peel-off. Curata tenul in profunzime, purifica, tonifiaza. Sfatuiesc orice femeie sa-si ia timp pentru astfel de moment, macar o data pe luna, daca nu poate mai des. Pe langa beneficiile asupra tenului, va promit ca face cat zece terapii. Veti iesi de acolo atat de relaxate si de zen-uite, cum n-aveti idee! Pentru ca atat argila, cat si masajul facial, reincarca celulele organismului, revigorandu-le. 

Poate ca nu mai avem (toate) chiar douazeci de ani. Poate ca nu mai avem pielea de atunci, desi pe dinauntru ne mai simtim ca atunci. (macar uneori, macar unele dintre noi)
Dar, indiferent de cati ani avem (aveti) putem face ceva pentru a contracara efectele timpului, poluarii, oboselii.
Daca eu pot (si pot!!), chiar si cu sincope pe alocuri (scuzabile, insa!!) va asigur ca si voi puteti!
Macar de ..?????!!!! puncte din 100. 

Articol scris pentru SuperBlog2018. proba 21: Natura știe calea spre frumusețe













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉