marți, 20 noiembrie 2018

A fost odata o nunta. Si o mireasa. Si o bicicleta.

Draga Cris,

Ti-am promis ca revin cu povestea nuntii la care tu nu ai fost prezenta. Exact asta am de gand sa fac acum!
Bine, de fapt stiu ca ti-am promis ca o sa te tin la curent, in direct, scriindu-ti chiar in timpul petrecerii. Stiu ca nu m-am tinut de cuvant, dar citeste mai departe si vei intelege de ce. Vei vedea ca voi fi iertata! :)

Ma cunosti de mult timp si sigur iti aduci aminte ca eu am evitat mereu sa ajung la nunti, ele nefiind deloc in topul meu de evenimente preferate. Bine, dupa cum ti-aduci aminte, cam la fel stau si la capitolul botezuri. Chiulesc de la toate petrecerile de genul lor, pe cat posibil, desigur. Uneori nu am scapare si merg, dar plec cat mai repede cu putinta. 
Ei, bine, dat fiind faptul ca aici a fost vorba de nunta mea, cred ca-ti dai seama ca nu am putut sa chiulesc. Stii doar cat si-a dorit Jules sa facem aceasta petrecere, nu as fi putut sa-l dezamagesc. Mai ales ca a acceptat, fara sa comenteze, si nebunia mea de alegere in materie de rochie: nu oricine ar fi acceptat o mireasa atat de atipica. 

In acest context daca iti voi spune ca a fost cea mai tare petrecere de nunta ever si ca m-am distrat enorm, o sa ma crezi nebuna, nu?? Sau o sa crezi ca inca n-a trecut efectul sampaniei? 
Daca ti-as spune si ca as face si maine inca o nunta, daca as avea certitudinea ca ar putea sa iasa la fel, ce ai crede?

Fii atenta! Ai vazut (din invitatii) ca Jules a ales un loc foarte frumos, departe de lumea dezlantuita, cum mi-a placut mie sa-i spun. Tot cautand salon de nunti Brasov, mi-am amintit de vara de acum doi ani! Vara aceea in care erai si tu in tara si-am dat o fuga pana in Poiana. Iti amintesti ca remarcasem Royal Boutique Hotel? Exact pe el l-am ales. 
Mi s-a parut ideal sa avem oaspetii cazati in acelasi loc unde va fi petrecerea, ca sa nu stam sa ne deplasam (noi sau ei) prin Poiana, de la locurile de cazare la restaurant si invers. 
N-a fost nevoie sa cautam alta cazare Poiana Brasov, aici le-am avut pe toate. In plus, de jur imprejur este un peisaj superb. Noi doi, care am ajuns cu o zi mai devreme, am avut toata dimineata sa ne savuram cafelele pe un balcon cu vedere la munte. Ai idee ce liniste deplina e aici dimineata? Si cata nevoie aveam de ea, dupa toata nebunia pregatirii acestei nunti? 

Chiar daca am avut doar 50 persoane invitate (da, Jules a tinut cont de dorinta mea), am putut inchiria fara probleme salonul, oamenii au fost foarte draguti si ne-au facut o oferta super convenabila. Nu doar la meniu ci si la camere. 
Sa avem un loc unde, macar pentru doua zile, sa nu ne ciocnim de oameni din afara grupului nostru de prieteni; sa avem un hotel al nostru, pret de doua zile, a fost super tare!
Ai lui au venit direct din Franta, impreuna cu niste prieteni buni, iar faptul ca hotelul poate asigura si transport de la aeroport ne-a convenit de minune. Nu de alta, dar Jules apucase sa deguste din vinurile ce urmau a fi servite noaptea, iar eu n-aveam niciun chef sa conduc pana la aeroport! Ne-au salvat cei de la hotel. 

Cat despre petrecere, pot sa-ti spun ca a fost bestiala! 
Ca sa iti mentionez cateva aspecte care m-au facut sa uit sa-ti scriu, in direct, azi noapte. (o sa vezi ca o sa ma ierti!)
Am sa incep cu mancarea, da, n-am ce face!! Stii ca-s o gurmanda! Pe parintii lui Jules, nu-i cunosti, dar iti spun eu ca au super figuri cand vine vorba de mancaruri. Deh, francezi. Are sens sa-ti spun ca nu ma puteam dezlipi de felurile de mancare? Iar ei erau ceva de genul "oh, aveti tartar de somon fume". Ma rog, nu vreau sa fiu afurisita, dar trebuia sa-i fii vazut cum au uitat de fandoseli cand au dat de sarmalele noastre cu mamaliga!! Cred ca deja ti-ai facut o idee despre cat de variat e meniul, ceea ce noua ne-a convenit foarte tare, caci am putut impaca toate gusturile!

Au venit si doua familii cu copiii dupa ei. Nu au avut solutii sa nu ii ia cu ei la nunta. Ma cam ofticam gandindu-ma ca vor alerga printre mese si o sa stau sa prind paharele din zbor, dar, surpiza maxima si foooarte placuta: avem locuri de joaca!! Iupii! Si in afara hotelului si in interior. Camera de joaca cu puzzleuri, cu jocuri pentru ei, asa ca toata lumea a fost fericita. Ei s-au jucat, eu nu m-am stresat ca-mi va zbura vinul rosu sau vreo friptura pe rochie! 

Ti-aduci aminte ca ma intrebam daca o sa pot incepe atipic, fara vals, nunta mea? Ca doream o piesa anume, ca deschidere. Ca ma intrebam daca sonorizarea va fi buna? Hai sa-ti spun ceva! Niciodata n-au sunat mai bine versurile acestea 
I feel wonderful because I see
The love light in your eyes
And the wonder of it all
Is that you just don't realize how much I love you.

(Credeai cumva ca am renuntat sa-mi incep nunta cu Eric Clapton?)


Am dansat mult, ringul de dans ne-a permis sa ne distram cu cateva rock'n roll. Nefiind nici foarte multi, riscul de ciocnire era inexistent. 
Ah, sa nu cumva sa inchei mailul meu fara sa-ti povestesc despre un moment special al noptii!! 
Pe Misu, dupa niste pahare de Budureasca, l-a apucat furatul miresei. Desi stim cu totii ca mireasa (c'est moi!) nu se dorea furata. Si stim si ca mireasa (encore moi!) are o problema cu acest obicei! Dar Misu a fost smecher. Aflase ca, printre activitatile pe care le recomanda hotelul, se numara si inchirierea de biciclete. Cum ma stie pasionata de ciclism, a stiut ca oferta va fi de nerefuzat. Da, exact, ai ghicit! Daca vei citi prin ziare despre noaptea in care, prin Poiana Brasov, a fost vazuta o mireasa plimbandu-se cu bicicleta, sa stii ca eu sunt!!! 
A fost atat de tare ideea, iar escapada mea prin oras a fost tot un ras in continuu! Mai ales ca, sper ca stai jos!, a inceput o ploaie de vara cu o furtuna teribila!! 
Ne-am intors cam murati la petrecre, dar plini de voie buna! Chiar si asa Jules a dat pe mine pretul cerut! Si a profitat de moment, inspirat de nebunia de afara, ca sa suprinda audienta din salon cu Riders on the storm. Exact asta fusesem eu, calare pe bicicleta prin furtuna!

Inca n-am descarcat pozele. Dar abia astept sa o facem, caci stiu sigur ca sunt nenumarate instantanee. Doar ti-aduci aminte ca ele imi plac cel mai mult! Numai cand ma gandesc la cate fete/momente amuzante o sa descopar in fotografii, ma buseste rasul. Caci asa a fost toata atmosfera. Asa cum nici nu visam. O combinatie de romantism (pe stilul nostru!) cu nonconformism. Mult ras. Muzica preferata. Gazde primitoare. Servicii de calitate. Preturi convenabile, sa ne ramana si de-o luna de miere! 

Ti-as mai scrie, insa Jules ma tot trage de maneca sa mergem la sauna hotelului. Asa ca o sterg acolo, pe ea inca n-am incercat-o.
Pup!


***
Exercitiu de imaginatie. Ca sa nu existe dubii!! Scris pentru SuperBlog2018. Proba 20: Jurnal de nuntă, la Royal Boutique Hotel

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉