marți, 14 noiembrie 2017

sport, vise si alte franturi de noiembrie


Ciudata luna. In special pentru ca incerc sa imi depasesc o dependenta. Cand o sa fiu sigura ca mi-a iesit, povestesc despre asta. Pana atunci..trec printr-o diversitate de stari, cand cu tampla la stele, cand cu fundu' de pamant. Nice..ce sa zic..
Mai e ceva ce incerc sa schimb, merge cu poticneli si asta, iar eu sunt genul ala care vrea totul AZI!!, maine-le e mereu prea departe..Dar uite ca nu toate se intampla cat de repede as vrea eu.. Sunt un dificil invatacel in lectia rabdarii.. Dar o invat. Strang din dinti, mai bodoganesc, mai injur in gand..dar o invat, mama ei de lectie..:)

In rest..normalitati din astea cuminti. Copilul bine, gradineste; eu bine, muncesc.
El a bifat a doua excursie cu gradinita (prima a fost in mai), la Rasnov, la Dino Parc. I-a placut si eu m-am bucurat ca au mers acolo, caci pe-acolo nu am ajuns cu el..
La gradi ii place, discutam si despre scoala pe care o va incepe la anu'. Cumva incerc sa il pregatesc cu ideea ca o sa vina si asta, uneori pare incantat, alteori ma anunta ca el nu va merge niciodata la scoala:). Nu pot spune ca imi fac mari griji, caci am invatat ca lucruruile vin si se intampla cum trebuie sa se intample, la timpul lor..si ca el a fost mereu mult mai pregatit decat mine la toate schimbarile din viata noastra!!
AH, cu scoala...Vorbeam intr-o zi despre scoala si m-a intrebat cati ani de scoala se fac..I-am zis eu ca 12 clase neaparat, dupa care vede el daca mai vrea sa faca si alti ani, caci nu e obligatoriu sa mai faca. Pai de ce, intreaba el. Ii explic rapid ca dupa liceu face sau nu face facultate, treaba lui. Aha..zice el..Daca o sa fac...uite, m-am gandit si stiu pe care o s-o fac!!! Asa, ia zi , mai, copile... Pai...pentru ca eu cred ca tot acasa la tine o sa stau si la anii aia, o sa fac una din astea doua (treceam pe strada, prin fata celor doua facultati particulare de langa blocul nostru) ca sa fiu aproape de casa si sa ajung usor. :)))))
Hai c-am rezolvat-o si cu facultatea. Am uitat sa ii spun ca ar fi bine sa faca una pe care sa nu ma puna sa i-o platesc!! O sa ii spun in cativa ani, il mai las sa spere:))
Devenit (de vreo luna si ceva?) mare fan Mario. Da, ala de pe vremurile noastre, cel de la Nintendo..
Nu il joaca, se uita la filme pe youtube cu jocuri inregistrate.
Prin urmare a declarat ca vrea sa se faca om de stiinta. De ce? Ca sa inventeze o masinarie prin care sa il aduca pe Mario si pe gasca lui in viata reala. Ca sa ii intalneasca. Dar nu vrea sa ii transforme in oameni reali/normali, ii vrea asa cum sunt in joc. Sa schimbe cateva vorbe cu ei. :)
In rest, inventiile din lego sunt tot in top, intinse prin toata camera pe jos, pe birou, prin pat..PESTE TOT!! (absolut toate lego-uri sunt amestecate, cand ma satur sa mi se infiga in talpi piese minuscule il mai pun sa le stranga..sau le strangem impreuna..Le-am bagat la gramada in pungi din alea mari de la Ikea, culmea e ca el tot recunoaste care piese din ce lego sunt. Nu inteleg cum:)))caci sutn grameeeezi!!)
Desigur masinile sunt in continuare iubirea lui, viseaza masini cand nu viseaza la Mario :))



Eu reusesc sa merg constant la sala, ceea ce este incredibil dat fiind faptul ca sunt o lenesa de fel si ca am si o viata absolut haotica in ultima vreme.. Imi este super misto si vad si schimbarile, iar asta chiar ma motiveaza.
De vreo luna mi-am luat bicicleta. Nu, nu de camera, ci bicilceta de biciclit prin parc, pe strada..Doar ca..ea este la birou, caci nu m-am sinchisit sa o aduc acasa. Asta ca sa va faceti o idee despre cat de mega super sportiva sunt io..
Descopar ca o noapte pierduta pana spre 4-5 am este taaaare greu de recuperat. Mda, cum ar spune unii, varsta. Posibil, deh, cred ca tre' sa incep sa accept si eu ca am nevoie de mai mult de 5-6 ore somn /noapte. (cam asta era normalitatea mea...candva..)
Pe de alta parte ..daca dorm si visez numai tampenii, e ca si cum am vazut filme toata noaptea.
Chiar asa...noaptea trecuta eram in autocar, plecam naiba stie unde, caci eram singura pe unul dintre locurile din spate. La geam. Tot drumul, mama lui de drum caci luuung a fost!!!!:))), am vazut....soldati. In haine de gala, intr-o ceremonie ca o defilare si cu depuneri de coroane----pe primii. Altii, mai apoi, cocotati pe niste ziduri, erau la antrenamente, la trageri... trageau, frate, cu pusti, cu pistoale, in sus, catre cer....Seria a treia erau..cred ca din marina, cu uniforme de gala si astia, masini bengoase din care se dadeau jos ca sa intre intr-o cladire ce semana cu Cercul Militar National...
Nu vreau sa stiu ce ar zice Freud de visele mele, chiar nu vreau!!!
Drept e ca..aratau al naibii de bine toti:))))
M-as duce sa fac o cerere ---daca exista ghiseu unde se primesc---- sa am si eu niste vise normale, orice-o insemna normalul asta :))
Chiar, ce inseamna normal?! :P

Un comentariu:

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉