luni, 20 februarie 2017

Action!!

Tableta copilului a inceput sa vorbeasca azinoapte..cand abia terminasem de vazut si eu 2 filme f misto. Sa fii fost asa..vreo 3am.. Minionii dintr-un joc instalat de jr ieri au prins viata si imi ziceau ceva. 
Mai intai am avut impresia ca visez..apoi am crezut ca a venit Andreiul in camera unde dorm eu si se prosteste in minioneasca..apoi m-am prins si m-am urnit sa ii opresc. Ghinion..pe drum am calcat pe laptopul lasat fix unde nu trebuia. De mine, normal. 
Misiune indeplinita..totusi..asa ca am cazut lata sau lunga,nu mai stiu exact,in pat..in somn. 

5am ..un marait..miorlait..langa urechea mea. Sar -iar- din bratele pufoase ale somnului..usor buimaca..la naiba,parca o oprisem! 
Ah..da..era chiar copilul care avea o criza de dureri de crestere. Miau-miorlau..ma dor picioarele,mami,vreau crema minune...Asa ca alt drum..greu..pana la baie. Dat fiind faptul ca m-am ciocnit se doi pereti si era sa il dau cu pasta de dinti in loc de crema..somnul meu parea pierdut pe vecie. 
Parea.
Caci la un moment dat am picat..ca un avion lovit in aripa.
Pana cand..o voce imi spune
Am dormit destul..as vrea sa vad ce fac minionii mei de pe tableta.
Atunci..ceva..undeva adanc in cap la mine s-a rupt. 
Am marait printre dinti:
Acum dormi!!!!

A adormit instant.
Eu nu.

El va putea recupera la gradi.
Eu..nu merg la gradi. 😉

Sa mai spuna cineva ca nu am nopti pline de actiune!!!!😂😁😂


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉