marți, 11 octombrie 2016

Termopane si iubiti

Mesterii cu termopanele s-au lasat asteptati azi. Doua ore peste maximul anuntat de ei. In mod miraculos nu m-am enervat..desi mi s-au decalat toate,iar pe unele a trebuit sa le scot complet din schema.. Anyway..finally am si geamuri. Minunat.
Cautat/vizitat gradinita. Placut. Cred ca adjudecat.
Tras o tura si pana la Medsana..

Acasa..una bucata copil odihnit..m-a preluat de proaspata. Asa ca m-am inviorat. Iar. Cred ca o sa adorm in timp ce ii fac baie in seara asta, sper sa se descurce singur de la un punct incolo..
Discutie serioasa mama-fiu.
-cred ca am gasit gradinita pt tine.
-cum se cheama?
Ii spun. Ii traduc.
-bine..si cam ce o sa invat acolo?
Ii insir niste chestii care stiu ca il pasioneaza. Si engleza.
-pai eu deja stiu engleza. Iubitzi.
-???? Iubitzi ce ? Pe cine?
-nuuuuu...am zis iubici
???nu inteleg, Andrei!
-mai,mami!!! Beach adica plaja. You bici...
-!!!???@@&&!!!??
-adica imi place la plaja...

Am fugit din camera pretextand ca fierb pastele..ca sa rad cu lacrimi...
Apoi am lamurit cum e cu youbiciul asta!!!
Cred ca trebuie sa controlez serios la ce desene se uita!!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉