marți, 11 octombrie 2016

Matinal

Aseara,cand adormeam,ploua. Acum o ora,cand m-am trezit (adica la 6), ploua. Inca ploua. M-am uitat pe geam sa vad daca mai exista orasul sau a disparut sub ape. Toate sunt la locul lor: bradul din fata ferestrei de la bucatarie (da..am un maaare brad), bancile din curtea vilei, pana si masina mea e tot acolo.. Drept e ca-i ceva mai curata. Buna si ploaia asta la ceva..macar pe afara sa o spele daca inauntru inca mai poarta nisip de mare.. 😀
Bon. Acum,ca m-am linistit vazand ca nimic nu e altfel,sa ma apuc de gatit zic! Pana nu se aud niste pasi lipaind pe hol si o voce mica anuntand ca gata,mami,e lumina si e vremea sa ne trezim. Ha! Uite ca m-am trezit si eu -in sfarsit!!- inaintea ta,mai,copile.
...
Daca ma gandesc bine..zgomotul asta de apa curgand pe table de acoperisuri..imi place. Traficul nu o sa imi placa ..mai ales ca azi ma asteapta drumuri destule. Dar,nah,nu le poti avea pe toate. 😉

Hai..buna dimineata. Care este 😀

LE:
Talpile s-au auzit la 7.15... Si vocea "mami,cat face 2 plus 3?". Mama refuza sa faca adunari cu el,caci este usor speriata de viteza cu care prinde si asta, asa ca vocea a adunat singura si a concluzionat ca face 5. Oare viseaza adunari?? Eu nu mai stiu ce visam la anii lui, dar noaptea asta am visat ..tramvaie. Pe care le tot luam in directii gresite. Si le tot schimbam. Epuizant vis!!! 😀

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉