vineri, 21 octombrie 2016

Cum sarbatoresc o luna..

Bine..hai sa rad de ce mi se intampla pana nu o iau complet razna...
Desi ..jur ca imi vine sa scriu pe un perete "loc de dat cu capul" si sa ma dau cu capul de el pana ma calmez 😀. O ajuta??
So..
Andrei are "guturai comun". Serios,asa scrie pe reteta. Am inceput distractia numita aerosoli. Fluimucil si respisun. Are un mare nume chestia asta si inteleg ca fix asta trebuie sa faca: sa fluidizeze secretiile care nu doresc sa o faca singure. Azi am fost la medicul de familie. L-a vazut, s-au distrat ca baietii ei doi..mi-a zis sa il duc linistita luni la gradi, caci oricum toti sunt paliti de viroze reale..nu asa..gluma asta pe care o are el. Tipul e un super relaxat, rocker adevarat cu care am dat nas in nas la multe concerte. Mi-a scria reteta,mi-a dat si aviz de intrare in colectivitate. Pai..de ce nu?
Ma declar depasita... admit asta.
Dar luni il duc. Oricum luni e de acomodare,adica stam vreo cateva ore..el in clasa,eu prin zona..
Si oricum cu aerosolii stiu ca il pun inapoi pe linia de plutire, in weekedn.

Bon.
Casa. Mda..ar fi ea gata spre finalul saptamanii ce vine, DAR (oh,da,acest dar...) mai au de montat-fixat mobile, unele nici nu sunt cumparate...
Daca va intrebati cine va fixa mobile/tablouri/staff like that..baiatul care renoveaza. Foarte ok a fost. Iar acum el s-a oferit caci "pai, doamna,cum sa va las cu ele demontate si dvs ce sa faceti cu ele asa?".  Pai,da,chiar asa.. ☺

Acum..bomboana de pe coliva. Sau cireasa de pe tort,cum vreti..
Prin 2014 am fost vaduvita 😀de carnetul auto. Neacordare de prioritate pietoni. Minunat. Pentru ca dovada imi expira fix cu o zi inainte sa plecam in vacanta..am fost sfatuita (chiar si de un nene politist de la Udriste) sa fac contestatie ca sa imi iau permisul inapoi. Am vorbit cu un prieten avocat (multumesc domnule ☺) si mi-a scris minunatia. Am depus-o..am dua la politie nr inregistrare plangere..mi-au dat carnetul. Era iulie 2014. Sigur ca al meu prieten mi-a zis de atunci "blondo, stim amandoi ca va veni decizia ca tb sa il dai inapoi fix cand vei avea mai mare nevoie de el".. Ne-am hlizit amandoi si asta a fost. Fiind un om care ma stie de peste 15 ani..stia si cam cum mi se intampla mie lucrurile...
Bon. Prima hartie ca am pierdut procesul a venit in ..decembrie 2014. Ah,well,fix cand urma sa inceapa Andrei gradi..nu..nu il dau. Vorbesc iar cu sagetatorul avocat, gaseste o solutie. Contestam. Pai sa contestam, zic.
Trec lunile...abia in decembrie 2015 se stabileste procesul. Nu oricand ci pe 3 decembrie, de ziua lui Andrei.. zi pe care oricum jumatate am pierdut-o ca sa inmatriculez masina cea noua..apoi era petrecerea juniorului.. Evident il pierd prin neprezentare. 😐
Hihihi..hahaha..cand o sa vina acasa scrisoarea de amor de la tribunal..pai..nu se stie..
Si astept...
Si astept..
Si vine 2016..
Si vand casa aia...
Si vine minunata data de 21 oct 2016.. azi. Azi fix o luna semnam contractul pentru noua casa. Pe 21 septembrie. Cum puteam eu sa sarbatoresc aceasta luna??!!! Ah..well..cu un telefon de la noua proprietarea a garsonierei. Carw ma anunta ca am primit un plic de la Tribunal.
ACEL plic.
Cea mai frumoasa si incredibila scrisoare de amor din cei 42 de anisori ai mei 😀
...
Am lesinat. Mi-am dat doua palme peste ochi..si am revenit din lumea lesinatilor in cea reala.  Am intrebat (traiasca WhatsApp-ul ) si am aflat ca am 15 zile..termen de predare a permisului.
Ah..well..pe bune??!!??
Este perfect nasol..daca pot spune asa.
Deci nu,frate,nu acum. Nu acuuuummm!!!!

Are careva xanax in casa sa imi dea si mie? Sau ceva ierburi ilegale? Ceva care sa ma trimita urgent intr-o lume roz plina de norisori pufosi???? Am mare nevoie!!!!😁😀😁
..
Asa ca..acum rad ca proasta..
Ca,nah,ce as putea face altceva???
..
Serios..nu mai am energie sa ma enervez si, zau, nici nu mi-ar folosi la nimic!!
Sunt intr-o mare si adanca buda. Si..nici macar nu e goala, daca ma intelegeti..
..
..
Ma intreba o doamna ..zilele trecute..daca nu mi-e greu cu tot ce fac asa..by myself..
Mă gandeam..
Ba da, sigur ca mi-e greu. Uneori al naibii de greu. Dar cred ca ma salveaza stilul asta al meu..de a trage cu dintii de mine, de a gasi mereu motivatii acolo unde altii ar fi renuntat demult, de rade in hohote de cele mai de cacat lucruri atunci cand ele binevoiesc sa ma loveasca direct in zambetul meu larg.
Aceasta convingere ca nimic, dar NIMIC!!!, pe lumea asta nu se intampla degeaba. Ca e ceva..o lectie..ceva..ce avem de invatat din orice ni se intampla..
Si mai e ceva. Rasul. Rasul sanatos, din tot sufletul...capacitatea de a nu lua/ a nu te lua foarte in serios nici macar atunci cand dai cu dintii de asfalt.
Caci..sincer...pana la urma nu ni se da decat atat cat putem duce.. nimic mai mult. Sigur ca,uneori,poate ca nu suntem dispusi sa aflam "cat putem duce". Dar cine sta sa intrebe asta? Si apoi..cand le primesti asa..japjap..una dupa alta..mai ai de ales?!?!
Cat ma mai tine abordarea asta..sunt salvata. 😊
Si..va spun drept..sper sa ma tina pana la totala senilizare. Atunci..oricum nu va mai conta!! 😛

Asadar..ca sa iau,totusi,partea buna din toate:
Andreiul are ceva ce va trece rapid si care nu ne impiedica sa ne vedem de planuri.
Casa arata tot mai bine si in foarte scurt timp ne vom muta.
Cu carnetul..nah,macar o sa il am de sarbatori.. Desigur daca il predau la timp.. NU il voi avea fix cand ne mutam, dar..o sa ma imprietenesc si eu cu oamenii in metrou😈

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉