luni, 21 martie 2016

o dimineata de luni

Pe la 6 am m-a trezit ceva..nu stiu exact daca vocea stiristului de la radio (care este, in continuare, fundal sonor pentru noptile noastre..Radioul, nu vocea stirirstului, desigur..) sau niste porumbei care garaiau la geam/balcon, cu voci de tenori ... Am crezut ca-i vreo 7, m-am uitat la ceas si am vrut sa mai adorm cand am vazut ca-i abia 6am, dar genele n-au mai vrut sa stea lipite si pace! Asa ca, dupa ce m-am delectat o vreme cu mutritza simpatica de langa mine (care dormea adanc), am decis sa ma urnesc si eu...
Caci, nah, daca tot mi-am amintit ca in weekendul asta am facut doar o amarata de ciorba..ce poti face la 6am , in afara de bucatarit? Scos peste, pus la cuptor...tocat usturoi verde, ardei capia, pus rosii la fiert.. Pus si cartofi pentru piure pe foc.. Spalat un mic morman de vase, care fusesera parasite cu nesimtitire, in chiuveta, aseara... Desigur, intre timp cafeaua era gata, asa ca incep s-o bag usor -usor in vene si incep sa ma trezesc tot mai bine.. Soare la geam, cafea amara (dar cu lapte) in cana, copil dormind, pasarele cantand in copacii din cartier..
La 8 am, cand s-a trezit si Andreiul, eram apta de pupaceala si de imbratisari si de ascultat ce a visat el azinoapte si cate si mai cate avea el de povestit la prima lui ora. Apoi intram in rutina baie, spalat dinti, ochi, schimbat in haine de casa si..uite-asa, la 8,30 copilul deja facea activitati in cartile de specialitate:)))
La 9, la birou si as fi atipit nitel, dar am zis ca mai intai sa va povestesc si voua o dimineata de luni. Frumoasa. Si care chiar pare de primavara. (da, stiu, se strica vreme, dar lasati-mi bucuria acestui soare si acestei lumni..macar pana incep ploile...)

Dupa un weekend cu doua petreceri, sambata seara la Maria, care-a facut de curand 7ani. Ieri dimineata la un loc de joaca, la ziua lui Matei, prietenul care-a implinit 5 ani. Astept si poze de la mama lui Matei, ca sa va las sa vedeti ce distractie a fost pe capul lor. :)

Hai, sa aveti o saptamana buna, zic!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉