marți, 1 martie 2016

1 Martie. Ceva despre el si ceva despre mine..

La 8 fara ceva s-a trezit si..
- Mami, ce zi e azi?
- Marti..
- Ah, e 1 martie, marti..trebuie sa-ti dau un martisor..ma duc la tati sa-i spun sa-mi dea sa-ti dau un martisor..

PamPam!


In alta ordine de idei, ieri la FTK a fost super ok, banuiam ca asa va fi..avem parte si de o coordonatoare super draguta de grupa, Natalia. Natalia l-a cucerit pe Andrei, pe buna dreptate, le vorbeste foarte frumos, e calma, e zambitaore si..e imbracata "foarte colorat si haios" (asa a zis copilul, chiar asa este). Prima oara cu copii mai mari ca el in grupa, el fiind singurul care nu e obisnuit cu colectivitate (implicit nici cu respectarea regulilor, cum sunt cei care merg in grupuri..). Cu toate acestea, in 99 % dintre situatii, a respectat regulile si a facut tot ce faceau si ceilalti copii. Sunt mandra de baiatul nostru:)

Eu am profitat de cele doua ore din sala de asteptare si am citit. Cu spor..Murakami, Padurea Norvegiana. Am planuri mari pentru mine, in ceea ce priveste lectura. Mai ales ca, dupa ce termin cartea aceasta, asteapta cuminte sa fie inceputa si cartea primita de la Lavi, prietena draga din Timisoara...


(Ati vazut filmul Frida, din 2002, cu Salma Hayek in rolul pictoritei si cu Alfred Molina in rolul lui Diego Rivera? Eu da si mi-a fooooarte placut. De fapt cred ca-l si am...pe undeva, pe un dvd..)


Apoi, la rand este Allende cu a ei carte Amantul Japonez (draga mea Allende, a carei scriitura o iubesc!), pe care taman mi-am luat-o acum vreo luna, la ultima escapada cu Andrei prin librarii...
Vreau, cum mi-am propus si anul trecut si nu prea mi-a iesit, macar o carte pe luna...
Planuri mari, dar si doua ore de curs al copilului in care aleg sa citesc in loc sa bantui prin magazine..:P


O primavara frumoasa va dorim si voua!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉