vineri, 25 septembrie 2015

vine toamna, bine-mi pare...

Nu, nu au inceput sa-mi placa ploile si vremea urata si frigul...
Dar toamna aduce si beneficii pentru noi, in situatia data.

De cand nu mai merge la gradi am tot cautat diverse cluburi-locuri cu activitati- unde sa mergem sau sa mearga, astfel incat sa compensam absenta din grupul de copii. Noi incercasem (initial) sa-l pastram conectat cu copiii in mijlocul carora mersese, cu grupa lui, am incercat sa discutam cu directoarea gradinitei despre posibilitatea ca Andrei sa mearga cu un fel de frecventa redusa la gradi, astfel incat sa participe la activitatile din aer liber (care erau majoritare pe vara), acolo unde medical i se permitea, dar (DIN PACATE) nu am reusit sa avem nici macar o intalnire fata in fata, pentru aceasta discutie. Am dedus, pana la urma, ca totul se reduce la aspectele finaciare, desi va imaginati ca nici noi nu doream sa-l ducem gratis la gradi. Credeam ca pentru un copil cu o problema de sanatate de care gradinita nu este deloc straina (caci pana la urma, hai sa spunem lucrurilor pe nume!, infectia de acolo a luat-o!) va exista flexibilitate si bunavointa. Din punctul meu de vedere nu a existat, m-a dezamagit maxim atitudinea doamnei, cand voi avea ocazia voi spune si direct acest lucru precum si alte lucruri care au ramas cumva, neinchise in acest "parteneriat". Anyway...
Ne-am descurcat altfel...respectiv in vara asta nu prea am ratat evenimentele de prin parcuri, cata vreme cand aveau loc eram in Bucuresti. Am fost si la teatru in aer liber, ba la Insula Copiilor, ba in Kiseleff, ba in Cismigiu; ba chiar si in spatiu inchis- la Tapusele cu Dragul meu Apolodor. Unele iesiri-evenimente au fost mai reusite, altele mai putin reusite...unele au fost pe bani multi, altele pe gratis, altele pe bani mai putini...

Am descoperit ca e destul de dificil sa gasesc ateliere sau activitati care chiar sa-l intereseze pe Andrei, potrivite nu doar vasrtei ci si zonelor lui de interes. In vara. Ei, dar iata ca acum, ca vine toamna, incepem sa avem oferta mai buna-mare.
Tocmai am cititi pe blogul  Bogdanei ca Teatrul Tandarica isi incepe stagiunea 2015-2016 la Grand Cinema & More, deja am in vedere cateva spectacole la care vreau sa mergem..
Pe 3 Octombrie Lumea Lui Momo deschide iarasi seria de ateliere...Ei sunt si la 2 pasi de noi, asa ca nu putem sa lipsim, deja ne-am inscris.
Vad ca si la Opera Comica pentru copii sunt ceva spectacole, deocamdata optez pentru a nu merge la Fetita cu chibrituri :), poate la Munchhausen Stapanul minciunilor vom merge candva..
Acusica vine octombrie si reincep si spectacolele circului Globus.

Desigur, vom merge in trei la Muppets Show, pe 17 noiembrie, la Sala Palatului.

Si..destul de posibil sa continuam cu FTK.  Stiu ca am promis postare separata despre cum si ce-a fost. Voi reveni cu ea, dar vreau sa stiti ca eu una n-am mai gasit vreunii care sa faca ce fac ei. Si nu, nu-s platita ca sa scriu asta, ba chiar am fost usor dezamagita de niste faze dupa acea lectie demo la care a mers Andrei. Dar...mai acord o sansa.. Caci eu cred ca ei fac bine ce fac, cel putin pt copiii ceva mai maricei (nu stiu la grupele pana in 3 ani cum e). Si-n orice caz, cum spuneam, nu prea ai cu cine sa-i compari pe piata. (Daca stiti voi si pe altii, please, let me know! Pe bune!)

Iar pe zona sport...probabil va fi inot, sa vedem cand-unde... Posibil sa incercam si Escalada la SEMA Parc, poate si patinoarul din Afi(pana se deschide Cismigiul)...


P.S.
Acum...va rog sa nu va imaginati ca noi asta facem toata ziua...ca o sa taram copilul la toate cele, ca suntem genul ala de parinti care-si duc copilul la tot felul de activitati de bietul copil nu mai stie ce-i aia "joaca libera". Nuuuuuu...Nici gand...Din contra: joaca libera si colindatul parcurilor/strazilor va ramane ocupatia noastra de baza:))). Cat ne va permite vremea....Cine ne stie isi aduce aminte ca noi ieseam si la sub 0 grade in parc. (va amintit pozele de pe FB, cu mine si Andrei singurii din parcul plin de zapada..??)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉