marți, 21 iulie 2015

atitudinea pozitiva atrage lucruri pozitive

Nu-i asa ca va suna asa..americanesc, ca din cartile motivationale, acest titlu? :)
Well, si mie imi suna la fel, dar chiar asa cred ca se intampla lucrurile..de multe ori.
Eu sunt genul care, mai ales cand aluneca in rahat, se inversuneaza sa tina capul desupra ca sa nu se scufunde cu totul. Unde la mine "rahat" inseamna ca ma ajunge oboseala. Asta patesc acum, de vreo cateva saptamani. Poate chiar luni. M-au ajuns lipsa concediului (am mai bine de-un an de cand n-am mai avut vacanta mai lunga de 3 zile, ceea ce...), oboseala si stresul ultimelor intamplari legate de sanatatea lui Andrei, chiar si de sanatatea mea.. Si-atunci incep sa ma agat de tot ce pot, de tot ce-i misto, de tot ce ma ajuta sa-mi incarc bateriile.
De exemplu, de vreo saptamana, m-am prins de ideea "mai am putin pana la vacanta". Si nu-mi fac planuri despre cum imi voi petrece eu timpul zacand nemiscata la soare, pe prosop (caci vacanta cu copil mic nu merge planificata, vedem la fata locului ce si cum) ci pur si simplu ma bucur la ideea ca urmeaza o evadare mai lunga din cotidian. Din Bucurestiul acesta sufocant.
Ei..cam asa eram eu joi seara, indreptandu-ma catre casa, in acelasi trafic de cacao..cand..hop..o prietena imi spune "ce faci maine seara?" Adica vineri seara. O stiam fara copila acasa (caci e la bunici) asa ca m-am gandit ca-mi propune o seara de fete..si chiar ma gandeam ca a uitat ca vineri e noaptea de emisiune a lui Andrei si ca..nah, ce seara de fete, draguta??! Nope, nu asta imi propunea. Ci..hai sa mergem la concert. Robbie Williams. Ma gandesc, imi da cu virgula caci pe Diana am rugat-o deja sa vina sa stea marti (adica azi) cu Andrei..asa ca.. Plus ca, nah, nu e taman ce-mi place mie (dpdv muzical), dar ma cam tenteaza iesirea ca fetele, ca inainte de copii... Asa ca pun intrebarea, Diana accepta, sun fata si-i confirm.
Vineri dimineata deja eram bine dispusa gandindu-ma ca vad prietene pe care nu le-am mai vazut de nshpe luni. (multe luni!nici nu mai stiu cate). Ajung la birou, trece juma' de zi cu mine zambitoare..dupa pranz ma suna Andrei. Si dupa ce vorbim la telefon sunt si mai zambitoare, pentru ca tocmai am aflat ca..sambata plecam la mare, la Vox, la Costinesti.
Treaba era asa..pe Andrei il suna Nicusor Nastase (proprietar Vox, prieten cu Andrei---pentru cine nu stie) ca sa-i spuna ca ..duminica seara, intr-o emisiune transmisa de la Vox, Andrei era invitat. Asa a aflat si el, iar Nicusor a trimis frumos masina dupa noi sambata. Si uite-asa, desi posesoare de copil de 3 ani si 7 luni, am ajuns intr-o minivacanta neplanificata, care a fost tare misto! Iar eu (daca nu stiati va spun eu) sunt mare fan al plecarilor imprevizibile, nimic nu ma impiedica sa organizez totul in o ora- doua, daca atat am la dispozitie.
So..vineri seara am fost la concert. M-am bucurat ca am vazut fetele, dar am lesinat de cald, de sete, de aglomeratie. Noaptea am adormit la 1 si ceva, dimineata mergeam cu Andrei la tuns, cumparam cremele de plaja, ma epilam, faceam bagaj pentru trei si...la ora 17 paraseam Bucurestiul. Cu Merzanul care l-a dat pe spate pe Andrei (mic). Si pe mine, drept sa spun..:))
Duminica am cucerit plaja, piscina, copilul a fost super happy, noi la fel. S-a balacit, s-a jucat, a dormit, ne-am plimbat, l-am vazut pe tati la tv- dupa ce il vazusem cu 5 minute inainte in curtea Voxului :))
I-a placut mult in piscina, noi ne-am bucurat ca nu i-a fost deloc frica (mie mi-era pt el, recunosc), a vrut sa inoate cu tati, avem poze, dar, mai ales, avem o gramajoara mica de amintiri.


Asa ca, dupa cum va spuneam, atitudinea pozitiva atrage lucruri pozitive.
V-am zis ca deseara merg la Beth Hart?! :)
Yes, indeed!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉