vineri, 6 februarie 2015

Sagetatorul...:)

Se incheie a treia saptamana de continuitate la gradi. Deie Domnu' sa fie continuitate si in urmatoarea, caci de 2 zile tuseste destul de nashpa. In prima zi doar nitel, azi noapte cu multe treziri si cu vaitat -cand rupea- ca il doare. Of...:(

Alaturi de el, tusim de mama focului si noi, parintii. Ca doar nu era sa-l lasam singur in aceasta incercare..:)Bine, Andrei mare tuseste de vreo luna, daca nu chiar mai bine..Pe mine ma ia si ma lasa dupa cum ii tuna ei, acestei doamne numita Tuse... Las' ca vine ea si vara. Vine, nu?!?


Pe de alta parte, aseara, iniante sa pice in somn cat e de lung (ca lat nu-i!), se ridica-n fund si ii vad ochii fixandu-ma "dupa ce ne trezim mergem la gradi!" "da, mergem!" Se intinde iar. Un minut sau doua. Apoi alta confirmare necesara "maine nu e sambata!!?" "nu, nu e sambata" " mergem la gradi caci nu e sambata!!!?" "da, mergem." Apoi...ma apuca pe mine "mami, dar ce-ti place tie cel mai mult la gradi?" Raspunde zambindu-mi cu toata fata "copiii, toti copiii imi plac la gradi!".

Dimineata l-am lasat sa doarma pana s-a trezit el, caci, dupa cum ziceam noaptea ne-a fost chinuitoare... Cand s-a trezit incercam sa-i spun ca va manca la gradi, dar ca restul copiilor sunt deja la clasa caci e mai tarziu... Era gata sa planga.."nuuu...mananca si copiii cu mine! mananc cu copiii, nu au terminat, nu sunt in clasa, sunt la masa" Am abandonat sa-i mai zic. Nici nu l-am mintit, dar..am schimbat subiectul...

Cand plecam-venim, la vestiar ne nimerim cu diversi alti copiii. E cu ochii pe ei... Se hlizeste la cate unul, se stramba razand la altul...

Sagetaretul nostru a devenit super sociabil si cu copiii.
Ce bine ca nu l-am facut Capricorn:)))Mi-s eu destula!:P

4 comentarii:

  1. Dragul de el! Ma bucur mult ca va merge bine la gradi, conteaza enorm sa stii ca ii place acolo. Sper sa treceti cu bine si de episoadele de tuse, sanatate multa!

    p.s. Eu si sotul suntem amandoi Sagetatori, deci suntem clar solidari cu Andrei. :) Sunt curioasa daca va fi si mare fan al calatoriilor, noi asa suntem si cred ca este tot o trasatura a zodiei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) da, este foarte important sa vad ca-i place si ca vrea acolo. De fapt..este cel mai important!! :)

      Sunt sigura ca este un fan al calatoriilor, adica deja este..de cate ori plecam in vacanta este super incantat de locurile noi, n-are probleme de adaptare, doarme-mananca-se joaca bine si este mega happy. Nu zic de mine (care, daca nu calatoresc ma ususc pe dinauntru:P) ce fericita sunt cand il vad asa.
      Caci eu sunt lesinata dupa calatorii, mi-as face casa rulota si as colinda lumea daca s-ar putea:))...
      Asa ca ..de pe la 5 luni facem vacante. Pt ca a mea jumatate nu e foarte mare fan al calatoriilor (.asta e..nu poti sa le ai pe toate:))...) le facem chiar si in doi, daca el n-are chef sau timp...
      De obicei (adica intr-un an) avem o vacanta mai lunga in 3; una tot lunga cu sora-mea pe langa mine si prunc, plus cateva escapade fie in 3, fie doar eu cu pruncul (astea nu au depasit 3-4 zile. In vara asta vor depasi! :P).
      :))

      Sa calatoriti placut si voi 3!! Si pe oriunde va doriti!:)

      Ștergere
  2. Pfoa, felicitari, sa-l tina cheful pana la sfarsitul gradinitei, si iubirea de calatorii toata viata. Numa' tusea va dorim sa divorteze urgent de voi in bloc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Multumim. Sper sa scapam de tuse, am trecut pe aerosoli si parca e mai bine.. Totusi, dat fiind faptul ca toti behaie in jurul lui pe la gradi, cred ca era inevitabil..
      Si eu sper din suflet sa ii placa la gradi la fel si in viitor. Cat despre calatorii..well..voi face tot ce pot sa ii intretin-cultiv-cresc acesta placere. Caci asa o sa am (macar cativa ani) partener de vacante chiar si cand cel mare nu doreste:))

      Ștergere

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉