marți, 10 februarie 2015

Pentru Efrem

Cei care ma stiti personal ..poate ca si unii dintre cei care ma stiti doar virtual..stiti ce s-a intamplat cu Mama mea acum cativa ani. Stiti cam cate drumuri la IOB am facut. Nu le voi uita niciodata, n-am cum sa le uit, iarna aia oribila cu troiene de zapada care, in loc s ama bucure, ma faceau s ama intreb dimineata "Oare unde parchez masina ca s apoata intra Mama?" Mama, care nu mai mergea, pentru care luam un scaun cu rotile, o lasam in el pe holul ala oribil al IOB-ului, apoi fugeam repede inapoi la volan si incepeam sa ma invart prin curtea intesata de masini, poate-poate gasesc repede un lco de parcare ca sa nu cumva sa intarziem la citostatice...
Atunci credeam ca e cel mai rau. Dar a venit primavara. Primavara in care, in timp ce ei in picurau otravurile in vene legata de perfuzor, eu mai ieseam sa fumez in curte. Primavara aia in care, in timp ce fumam in curte, am inceput sa vad ceva ce m-a durut cum nu credeam ca poate sa ma doara durerea unor straini. Scaunele cu rotile care apareau prin curte, cu copii. Copii. Mici. Copii. Copii bolnavi de cancere a caroro denumire nici n-o stiam/n-o intelegeam. Slabi, cu parul cazut de la aceeasi otrava care curgea si prin sangele Mamei mele, cu ochii goi, fara lumina pe fata. Mi s-a rupt sufletul..zile in sir plangeam prin curte..deopotriva pentru durerea Mamei si a noastra, a familiei, dar si pentru durerea lor. A copiilor. A Mamelor acelor copii. A Tatilor lor. A acelor parinti despre care nici nu puteam gandi ce-o fi in sufeltul lor.
Nu uit.
Nu pot sa uit.
N-ai cum sa uiti, o data ce-ai vazut asta.
Ramane acolo, impregnata in memoria ta, imaginea aia.

Nu eram mama pe vremea aia.
Azi sunt.
Mi-a dat Dumnezeu un copil sanatos, vesel, luminos, intreg, energic. Multumesc pentru asta. Nu in fiecare zi, uneori uit. N-am sa mai uit.


Nu toti au aceasta sansa.
Efrem este un baietel de aprox 3 ani. Si este diagnisticat cu leucemie acuta limfoblastica. Nu stiu ce-i aia! Nici nu vreau sa stiu! As fi vrut ca nici el sa nu stie...nimeni sa nu stie vreodata...
Din pacate unii afla. Din pacate pentru o sansa la viata este nevoie de bani.

Conturile pentru donatii, conturile tatalui lui Efrem sunt:
RO43 RZBR 0000 0600 1739 3950 – Moneda RON
RO64 RZBR 0000 0600 1739 3960 – Moneda Euro
Deschise pe numele: Balan Ioan Constantin
Raiffeisen Bank, Agentia Calea Mosilor



De asemenea de Valentine's Day va invit sa mergeti la o exprozitie caritabila cu licitatie, organizata in vederea strangerii de fonduri pentru acest baietel.


Si...daca vreti sa-l vedeti si pe el, ca sa stiti pe cine ajutati..
Daca nu puteti da bani, daca nu puteti merge la expozitie, macar dati mai departe....

p.s
Povestea am aflat-o de la Bogdana. La ea gasitit si alte detalii, adresa de blog, pagina de FB...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉