miercuri, 13 august 2014

avem di toate

In primul rand -ca sa se inteleaga de ce am disparut ca magarul in ceata- am mai bifat o mare, apoi un weekend la munte, asa ca mai mult plecati am stat. Va rog sa va bucurati pentru noi, caci asa ar fi frumos. :) Nu de alta, dar in scurt timp cred ca va trebui sa-mi predau carnetul pentru 30 de zile..asa ca...bai-bai plecari:). De fapt, pana atunci, pe 16 imi expira si ITP-ul si habar n-am daca ajung sa-l fac in timp util... Caci...si aici vine inca un motiv pentru care n-am mai apucat sa scriu...m-am mutat cu sediul de la munci. Undeva de unde vad pe fereastra (care NU se deschide , ca asa-i in astea numite "office bulding") niste avioane si un drum national. Avioanele, din fericire, sunt de la Baneasa-nu de la Otopeni. Adica nu-s cel mai departe cu putinta, mai ales ca vin din zona de nord a capitalei. Asa ca..promit sa va anunt inainte de-a afla voi de la stiri daca se intampla ceva important cu avioanele de la Baneasa. De exemplu, acusica taman vad un ditamai avionul trecand peste cladirea noastra. Unii se intorc din vacante cu el, mai mult ca sigur:))

So..acum sunt stabilizata...am biroul si pc-ul instalate, incerc sa ma obisnuiesc cu noul sediu si cu colegii noi(caci exista si asa ceva, nu intru in detalii, dar cine ma cunoaste stie care-i situatia). E mai rau-e mai bine- ramane de aflat...dpdv distanta, in loc de 5-10 minute voi face minim juma' de ora (ceea ce -totusi- pt Bucuresti nu e chiar grav); sper sa nu ajung anchilozata complet-caci sistemul de AC e din ala de bate din tavan direct in capetele noastre; si-mi propun (chiar azi) sa testez si carciuma de la parter. (de fapt am testat-o demult, caci pe aici am tot mai venit de cand m-am intors la munca..)

Vacanta a fost in Vox Maris, la Costinesti. La Vox -frumos, desi nu mai vreau niciodata in mijloc de sezon caci bubuia muzica de la Ring si-o auzeam pana la 5am, cu toate geamurile inchise.. Asa ca odihna, cam din 2 in 2..iepureste...pe apucate.. In plus tigania asta din aceasta statiune este mai mult decat pot duce eu...Caci nu poti sta nonstop in Vox, mai vrei si tu sa iesi, sa ma plimbi copilul..o mai luam si noi trei la picior seara, dar nu stiam cum sa ne intoarcem mai repede.... Asta despre statiune...Statiune..sat...cum vreti sa-i spuneti. Desi, pe partea satului, era muuuuult mai bine...acolo macar nu-ti zguduia nimeni creierii si nu erau atatia toparlani.
Plaja INFECTA. Jur ca n-am vazut in viata mea atata jeg la un loc.Cutii de bere, peturi, pampersi, mormane, neadunate de pe plaja. Da, romanul e nesimtit, dar si cei care se ocupa de plaja (se ocpua cineva, pe bune??!!) sunt nesimtiti-caci cauti de bengani un cos de gunoi. Asta in zona Forum-ului si pe la Vraja Marii. La miniplajele alea ma refer. Caci pe plaja mare..am ajuns intr-o singura zi...apoi am renuntat...era prosop langa prosop, cum n-am vazut de cand mama m-a facut! NU PUTEAI ajunge la apa fara sa calci macar pe-un colt de prosop vecin...ce sa mai vorbim de ideea de-a avea si pt copil un petec de nisip sa bage o lopatica-ceva..No way!!! Oamenii de-o factura indoielnica si de clasa foarte joasa.... horror, JUR. Iar a treia "plaja" bifata...aia pe care am mers anul trecut, catre epava..NU MAI EXISTA. Pen' ca erau valuri si acopereau TOATA FASIA DE NISIP...asa ca acolo iti asezai prospul pe pietre....
So..mare parte din timp stateam la piscinele din Vox...si la mare si la mica si la..da, la jacuzzi!!!, caci tanarul nostru copil a fost fan jacuzzi!!!:)). Exista unul in aer liber, chiar langa piscina bebelanilor, iar Andrei prefera jacuzziul -bazinului..spre usoara mea disperare, caci eu fierbeam in apa aia. Nu pentru ca era fiarta, caci nu era, era doar calda...dar la 35 de grade sa ma bagi in apa calda..e cam prea mult. Noh, am stat, daca asa a vrut copilul din dotare...
In rest...am bifat si cele cateva tobogane/leagane de langa gara, am bifat si balciul, am servit si covrigi de la Petru (va spun, sunt deliciooooosi!!) la o masa, langa sina de tren/gara. Toti trei stand la masa, cu covrigii in fata, o adevarata cina in oras :)). A fost super haios si misto...mai ales ca Andreiul a stat cumintel pe scaun asa ca ne-ma tras si noi sufletul. Caci (cine il stie intelege ce spun) daca-i dai de mancare ..mai ales covrigi!!!!...sta pana rade tot:P

Ei....si cum ne-am intors de la mare...hop-top ma suna si prietena cu casa la Nistoresti-Breaza..hai, nu venitit, ca pe Codin (fiul ei) il am acolo cu sora-mea toata luna august.. Pai, sa venim? Pai sa veniti. Pai sa venim atunci!! Si uite-asa, la doua zile, da-i si cu munte...Taman bine sa scapam de dogoarea asflatului bucurestean.

Acusica am luat o pauza de plecari. De fapt...cred ca om mai baga o ferma de animale..daca nu da canicula peste noi si-n weekednul asta. Oricum sambata avem o vizita a unei prietene de-a lui Andrei (Andrei mare) din US, asa ca mai stam si pe coada naostra, la caldura apartamentului:))

Mai multe povesti..cand o da Domnul...
Deocamdata luati niste poze:)

Astea au fost de la Costinesti.
Iaca si de la Breaza, cu prietenul Codin :). Stiu ca nu li se vad fetele, dar alea cu fete contin si altceva ..de nearatat!:P

1. Frumoase escapadele acestea de vara, pacat ca se termina curand si apoi ramanem doar cu serviciul si serile alea scurte in care se intuneca repede.
    Bafta multa cu noul sediu, sper sa te acomodezi repede si sa iti placa. Eu ma intorc curand la serviciu, la acelasi sediu, dar s-au schimbat atatea din alte puncte de vedere incat simt ca mai intorc in alt loc. :)
    Un final de vara frumos si plin de distractie!

1. Nu cred ca ma voi acomoda prea usor, dar..nah..asta e..:(
      Eu cand m-am intors- dupa copil- am gasit firma cumparata de o ditamai corporatia..si schimbari majore in ea. A fost ceva..greu, f greu mi-am reintrat in ritm. Tb sa vb in engleza in continuu..iar eu imi aminteam cu greu cuvintele in romana:). Altele decat mama, caca, pipi, papa, etc-etc:)))

Multumim. Succes la job! :)

2. Macar Andreiul mic pare sa se fi distrat pe cinste la mare. Chiar eram curioasa de opiniile celor care au fost in anii din urma pe litoral, ici colo se mai strecoara cate o parere pozitiva. Eu n-am mai fost la marea noastra din '89, deci nu am termen de comparatie (bine, vreo 15 ani nici pe la alta mare n-am dat). Voiam sa duc odata copilul intr-un circuit mare-Delta-Moldova - unde marea devine optionala, din ce citesc la tine :).

1. Ioana, noi mergem in doua perioade/locuri la mare. La Costinesti mergem pt ca jumatatea e nostalgica si e si prieten cu cel care are Vox Maris-ul..asa ca acolo mergem mai scurt si mai mult pt prietenia lor. Cealalta perioada o mergem in 2 mai (ca, nah, si eu am nostalgii...) sia colo mereu a fost absolut ok. Daca nu te deranjeaza sa stai la curte intr-un sat (dar transformat mult), cu tote conditiile de hotel (baie la camera, apa calda, tv cablu, net..etc) atunci asta e locul ideal. Deocamdata. Pentru noi.
      In Delta o sa mergem si noi cateva zile, acum...eu am copilarit in Braila, fi-miu va vedea prima oara Dunarea..si ne vom pliba, daca vremea ne va permite asta..Sper:))

2. Nu-s neaparat adepta marilor hoteluri. Singura conditie e apropierea de plaja (deci nu 15km departare, de parcurs cu masina sau pe jos), si curatenia-linistea-potrivit pentru copii, in ordinea asta. Eventual si usor accesibil cu masina, sa nu se streseze consortul dupa traversat tara (noi venim tocmai de la Oradea, cam 750km, din cate stiu eu). De 2 Mai auzisem si eu de bine, ma bucura confirmarea.

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉