marți, 10 iunie 2014

Viata la tara si alte cateva chestii

Doamne..cate s-au intamplat!! :)
Le scriu pe puncte ..ca sa nu-mi scape ceva...

1. Al doilea "examen" al vietii lui a fost trecut..Indirect, caci n-a trebuit sa faca vreo chestie copilul..dar e o schimbare ce va sa vina in viata lui si-a noastra deopotriva. Avem baiat care e admis la gradi...mai!! :) Spun al doilea, caci primul a fost acceptarea lui la bazin, la inot, iar acolo chiar a fost meritul lui:) La doi ani jumate are deja doua "sedinta" de bazin si, da, mergem mai departe! :P

2. O premiera pentru Andrei a fost si acest weekend prelungit petrecut la tara. Un fel de tara, caci am stat la o prietena care are o casa noua pe langa Breaza. Dar, chiar daca locul unde-am stat era departe de ceea ce insemna "la tara" in copilaria mea, de jur imprejur aveam familii cu gaini, vaci, capre, curcani, etc-etc.. Asa ca:
-a hranit si vitelul cu biberonul (un pet mare cu o ..ceva din cauciuc pe post de tetina) si a stat si sa-l linga vitelul pe mana, dupa care a strigat "ial-ial" si iar i-a intins mana la bot vitelusei..
-a vazut si curcanul care isi pazea cele doua curci si facea "glglglu.." si a imitat sunetele..Iar eu il feream caci era in stare sa se duca si sa-l prinda si pe ala si mai era si intr-un tricou rosu (iar eu mi-aduc aminte bine cate generatii de curcani au sarit pe mine in copilarie:))....)
- a hranit si gaini/cocosi
-a vazut si caprele si le-a strigat de mama focului..dar asta era pe o ploaie din aia napraznica asa ca nu ne-am dus chiar pana jos, unde erau ele..ne-am multumit sa le admiram de sus...
-si cai a mai vazut..si vaci mari...si pisici multe..si pe cainele Francezu' :))
Premiera in premiera: prietena la care/cu care am fost are un baiat de 3 ani si-un pic. Ei, bine, s-au jucat pana n-au mai putut IMPREUNA. Nu, nu in paralel; nu unul langa altul! Impreuna. Cu masini,cu creta, cu peturi, cu pitericele,cu..cu...S-au strans in brate..s-au pupat..au mancat impreuna..Ce mai incolo si-ncoace..a fost absolut spectaculos, din punctul meu de vedere, sa ma prind ca incepe sa interactioneze asa. Cresteee....si, da, stiu, e de bine! :) Se mai vazusera, caci noi ne-am mai intalnit de cateva ori, dar ultima oara era acum mai bine de jumate' de an si nu "mergea" relatia dintre ei. Desi nu s-au ciocnit fizic nici atunci, nu prea erau din acelasi film..:) Acum au crescut...au aceleasi chestii care-i distreaza...si, da, a fost tare misto sa ma uit si sa vad cum radeau ei unul cu altul, fara adulti in preajma..distrandu-se cam asa: Andrei ii punea sapca lui C, C chiuia si-o dadea pe jos, Andrei radea si C radea de rasul lui Andrei..si Andrei iar ii punea sapca si C iar o arunca..si tot asa.. Eu si maica-sa lui C ne uitam de dupa un perete...si radeam si noi :)
Ideea ati prins-o: a fost foarte misto!

Premiera pentru mine: un drum de 100 si un pic de km facuti doar cu el in masina. A comentat in continuu..toate marcile de masini, toate culorile lor, a observat tot (Skoda care are 2 bicilete pe ea, LandRoverul cu rulota, etc-etc..), a "citit" toate panourile publicitare cu reduceri de preturi la masini..La poduri a cantat "Podul de piatra s-a dalamat..etc-etc".
Iar ce nu stia intreba "se cheama pe asta?"sau -la panouri- "ce schie acolo?"... Daca vreti va recit toate reclamele insirate de-a lungul drumului Bucuresti-Breaza:P  Frate, nu stiam ca-s asa multe!!! Va dati seama cate sunt pana la mare??!!???:( :) Sa vedeti atunci lectura:))

3. Canta ...Mult? Nu stiu. Dar isi aminteste cate-un cantecel si da-i si canta... Gen: scrie/coloreaza ceva. Isi vede degetele colorate si-si aminteste "degetu'male..melge la plimbale..Aratatoru' duce bastonu'..etc-etc". Aia cu podul deja am zis-o. Vede cate-un tren si da-i cu Chuuuughintoon..ciu-ciu.... Vede-o pisica si declama "pisicuta noastla hoata a facut o bolboloatza (boroboata)..in camala a intlat si fliptula lu' Adei a mancat!!..etc-etc.." Vede un avion si "avion cu motol..ia-ma in zbol...si ma fac aviator.." Ati prins idea, da?:)

4. N-are niciun simt al pericolului..La tara, munte de munte...cand am iesit la capatul palcului de case...intr-o parte munte..intr-o parte un fel de vale rapoasa...Unde dorea el sa se duca in fuga? Mda..in valea-rapa aia....


Ultima e de-a mea..
Stiati ca poti face off-road si cu "Matiza"? Bai, nici io!!!:))
Cu copil care se bucura maxim si chiuia de bucurie in timp ce mama-soferita era in pragul lesinului..urcand niste pante intr-un unghi imposibil de determinat.. Din alea de ajungi in varf si juri ca s-a terminat drumul, caci coborarea n-o mai vezi... Bai, nu-s vreo fricioasa de felul meu, dar sa urci/cobori asa ceva cu Matiza pe-o noapte neagra ..si sa mai fie si nshpe curbe din alea stranse -stranse (ca, nah, pantele astea nu poa' sa vina decat la pachet cu niste curbe pe masura)..si sa mai dai si de doua zone in care s-a surpat si-a cazut soseaua..... Ah, are sens  sa va spun ca "soseaua" avea o singura banda? Ah, si ca asfaltul s-a terminat la un moment dat?? Mnoa...a trecut...Am stat pe telefon cu prietena la care mergeam ca sa-mi spuna pe unde s-o iau..si ..din cand in cand ii spuneam "fato, io nu mai vin, ma ia cu lesin"..sau "sa stii ca opresc si te-astept sa vii sa conduci tu". Si chiar as fi oprit daca..daca ale naibii pante s-ar fi oprit vreodata..Sau daca gaseam un locsor cat de mic..undeva..unde sa pot opri...
Drept e ca la plecare nu mi s-a mai parut asa nasol...Dar nici nu este cel mai prietenos drum pe care l-am facut...Dar tot o sa mai mergem ca prea ne-a placut!


2 comentarii:

  1. Felicitari pentru admiterea la gradinita, sa fie totul cum iti doresti si sa ii placa acolo!
    Vad ca ati avut multe aventuri in ultimul timp, va bucurati din plin de vara. :) Sa aveti zile cu soare si multa joaca, inclusiv la bazin.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim... Nu stiu cum va fi, nici nu ne propunem sa-l lasam program intreg.. Am auzit de toate despre gradi de stat...cum ca-i pun la colt, ca urla la ei..etc-etc.. Sper sa nu fie asa, caci cred ca le omor pe alea:)

    Da, e un inceput de vara plina:))
    Si voua va dorim zile pline si frumoase:)

    RăspundețiȘtergere

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉